Aquarius Skrevet 14. september 2002 #1 Del Skrevet 14. september 2002 "8 mile" er en film jeg garantert skal se! Jeg har lest en del om den, men etter jeg leste annmeldelsene av den gleder jeg meg veldig til å se den! "Publikum hikster av latter" Den har ikke hatt premiere i USA ennå, så det er vel en hel evighet til den komme til Norge...Ska noen av dere se filmen? Les anmeldelse: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=6641616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 14. september 2002 #2 Del Skrevet 14. september 2002 Den hadde jeg ikke hørt om før nå. Skal garantert se den!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 14. september 2002 #3 Del Skrevet 14. september 2002 Har sans for gode latterkuler, så denne skal jeg nok garantert se når den kommer til Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 14. september 2002 #4 Del Skrevet 14. september 2002 No way. Over mitt lik om skal jeg se den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 15. september 2002 #5 Del Skrevet 15. september 2002 Det er Eminem-filmen vi snakker om, ikke sant? Tror faktisk den kommer til Norge i desember i år! Gjett om jeg skal se. Kanskje ikke på premieren, men jeg har lyst til å se film med Eminem. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå