AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1 Skrevet 22. mai 2020 Har funnet flere grå hår midt på hodet, sånn 10 stk kanskje. De ligger tett på midtskillen (jeg liker midtskill). Er «bare» 32 år så det plager meg. Liker godt min naturlige hårfarge (brunt) og vil ikke ha noe helfarge (de klarer aldri å matche tonen min - enten blir det rødlig skjær eller så klarer de å gjøre det mørkere og jeg misliker begge deler. Vil heller ikke begynne med striping da det koster for mye å vedlikeholde, og igjen: jeg liker min egen naturlige farge. Er det mulig å farge kun disse grå på noen måte???? Jeg klarer å dekke de til med sånn grey spray og med hårmascara, men synes det er litt styr å holde på med det etter hver hårvask. Anonymkode: 89dec...ee0
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #2 Skrevet 22. mai 2020 Napp de ut i stedet vel. Anonymkode: b56a9...b0f
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #3 Skrevet 22. mai 2020 Om du har så lite som 10 grå hår ville jeg nappet dem. Anonymkode: 322f7...ea9
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #4 Skrevet 22. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Napp de ut i stedet vel. Anonymkode: b56a9...b0f Det tror jeg for det første ikke anbefales, for det andre har jeg prøvd og det gjør vondt og jeg får de ikke ut.. sitter helst stucked i huet 🤣 Og hva gjør man når enda en og enda en kommer? Vil helst la vær å nappe. Anonymkode: 89dec...ee0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå