AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1 Skrevet 22. mai 2020 Hei. Er det noen (kvinnelige) rørleggere her inne som vil fortelle om yrket og sin jobbhverdag? Er selv en forholdsvis ung kvinne, utdannet byggingeniør og noen år erfaring innen vann og avløp. Føler desverre at jeg ikke er på rett plass i arbeidslivet og har kommet til et punkt hvor jeg ønsker en mer praktisk hverdag. Vurderer å ta fagbrev som rørlegger, men usikker på om jeg tør å hoppe i det. Lurer også på om det er noen her inne som har gått «motsatt» vei fra bachelor/master til fagbrev? Er du fornøyd med valget? Hvordan er/var det å være voksenlærling? Forventet bedriften mer av deg dersom du hadde relevant bakgrunn? Anonymkode: c9d8b...bc3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #2 Skrevet 22. mai 2020 Har ikke erfaring, men som kvinnelig elektriker heier jeg på deg! Det er en super bransje med mange kjekke folk man jobber sammen med ☺️ Som voksenlærling tror jeg du vil bli godt ivaretatt og tidlig utfordret på å jobbe selvstendig, da er det jo gull med erfaringen din ☺️ Anonymkode: 87e81...fc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå