Gjest qqqqqqqq Skrevet 28. juni 2005 #2 Skrevet 28. juni 2005 Trøske er en soppinfeksjon i munnen.Og spedbarn kan få soppinfeksjon i munnen uten at det finnes noen bestemt årsak. Behandling er som regel ikke nødvendig.Blir det være er mikstur, Mycostatin best egnet. Snakk med lege eller helsesøster.
April Skrevet 28. juni 2005 #3 Skrevet 28. juni 2005 Min datter har trøske og jeg fikk beskjed av helsesøster å smøre inn tungen hennes med farris med sitron som jeg hadde noen ekstra dråper sitron i. Og brystvortene mine skulle jeg smøre med soppdrepende middel, jeg bruker canesten. Dette må vaskes av før amming.
Catlin Skrevet 28. juni 2005 #4 Skrevet 28. juni 2005 Min datter har trøske og jeg fikk beskjed av helsesøster å smøre inn tungen hennes med farris med sitron som jeg hadde noen ekstra dråper sitron i. Og brystvortene mine skulle jeg smøre med soppdrepende middel' date=' jeg bruker canesten. Dette må vaskes av før amming.[/quote'] :enig_animasjon: HVis dette ikke hjelper, må du gå til lege for å få resept på mycostatin til babyen + fortsette med krem for deg.
Gjest Nybakt mamma Skrevet 30. juni 2005 #5 Skrevet 30. juni 2005 :enig_animasjon: HVis dette ikke hjelper, må du gå til lege for å få resept på mycostatin til babyen + fortsette med krem for deg. :-) Takk. Fikk resept i går :-)
Gjest Nybakt mamma Skrevet 30. juni 2005 #6 Skrevet 30. juni 2005 :enig_animasjon: HVis dette ikke hjelper, må du gå til lege for å få resept på mycostatin til babyen + fortsette med krem for deg. :-) Takk. Fikk resept i går :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå