AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1 Skrevet 22. mai 2020 Ok. Måtte bare få det ut. Jeg Var hjemme med ungen i går og gjorde mest mulig for å komme igang med flytting og pakking. Vi skal snart ha boligen klar for visning. Mannen er hjemme i dag. Planlegging i barnehagen. Han har ikke gjort en dritt!!!!Hele jævla dagen. Jobbet som en idiot for å slippe OT på jobben. Kjører på igjennom lunsjen og alt. Drar fra jobb, hastet innom butikken for å handle til helga slik at vi har frokost i morgen, etter å ha skaffet 2 gaver til barnebursdag. Kommer hjem, må begynne med å lufte. Lukter innestengt ungkarsleilighet. Hele huset er klissete. Så støvsuge, han har laget middag og det ser ut som fanden har vært løs på kjøkkenet, så tørker opp mel og dritt overalt og tar så ut og setter så inn i oppvaskmaskinen. Han har ikke lufta bikkja, ikkje tatt ut søppel, ikke byttet sengeklær eller vasket vekk yoghurten ungen klinte utover vinduet i går. Tar han initiativ til å få ungen i seng? Nei. Leker overalt. Småting utover hver eneste krok i stua, på badet det er helt kaos. Ungen er hyper fordi ikke tur ut. Jeg klarer ikke fatte hva han har bedrevet. Laget en pizza. Støvsuget en sofa. Nå har jeg turboryddet det mest nødvendige og fåttpåvaslemaskinen, men jeg er utslitt.kjenner jeg er helt skjelven. Jeg sto opp med ungen klokka 05.30 mens han sov til kl 7. Jeg greier ikke dette rotteracet. Hva feiler det menn? Jeg kjenner på et gryende hat.....🤬🤯😡😤 Må man virkelig gjøre absolutt alt fordi det å bli født med kuk gjør en inkompetent hva gjelder å Stokke flere ta let inrert rekkefølge? ps; egentlig veldig gla i han. Men faen heller for en dritt servert i dag. Utslitt og skuffa...... god helg Anonymkode: 0705e...615 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #2 Skrevet 22. mai 2020 Hehe, ja du kan så si.. Jeg har også en mann som sjelden tar initiativ selv, men vet du, det slipper han ikke unna med. Har lurt på om han er stokk blind noen ganger og ikke ser rotet rundt seg. Jeg kan klikke, jeg (ikke foran barna) og da får han fart på seg skal jeg love deg. Jeg har også sagt noen ganger at nå tar jeg med ungene ut, så skal det f.. meg skinne når jeg kommer hjem. Dere er partnere, dere deler et hjem. Ikke finn deg i at han ikke tar sin del. Og har du en sønn, så lær han allerede nå at man bidrar hjemme. Det har faktisk mye å si for hvordan de blir som voksne menn. Anonymkode: faa84...381 7
Nnilm Skrevet 22. mai 2020 #3 Skrevet 22. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, ja du kan så si.. Jeg har også en mann som sjelden tar initiativ selv, men vet du, det slipper han ikke unna med. Har lurt på om han er stokk blind noen ganger og ikke ser rotet rundt seg. Jeg kan klikke, jeg (ikke foran barna) og da får han fart på seg skal jeg love deg. Jeg har også sagt noen ganger at nå tar jeg med ungene ut, så skal det f.. meg skinne når jeg kommer hjem. Dere er partnere, dere deler et hjem. Ikke finn deg i at han ikke tar sin del. Og har du en sønn, så lær han allerede nå at man bidrar hjemme. Det har faktisk mye å si for hvordan de blir som voksne menn. Anonymkode: faa84...381 Så enig i dette 🙏🏼 Her ser gutta at pappa både vasker vinduer og henger opp klesvask. Hadde jeg kommet hjem til det der etter å ha stått opp 05.30 og vært på jobb hele dagen så hadde jeg bare reist avgårde igjen. Dere må ta en prat om at dere må dra lasset sammen, skal ikke være sånn at en gjør alt. 5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #4 Skrevet 22. mai 2020 Hvorfor får man barn med sånne menn? Anonymkode: c1cf8...c2e 6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #5 Skrevet 22. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor får man barn med sånne menn? Anonymkode: c1cf8...c2e Det har jeg alltid lurt på også. Anonymkode: 20b2f...339 5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #6 Skrevet 22. mai 2020 Menn er som barn.. 🙄 Anonymkode: 30df2...806
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #7 Skrevet 22. mai 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn er som barn.. 🙄 Anonymkode: 30df2...806 Nei, det er «de» ikke. Eget ansvar å ikke få barn med idioter. Det finnes så mange menn som takler livet både med og uten barn kjempefint. Anonymkode: c1cf8...c2e 6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #8 Skrevet 22. mai 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er «de» ikke. Eget ansvar å ikke få barn med idioter. Det finnes så mange menn som takler livet både med og uten barn kjempefint. Anonymkode: c1cf8...c2e Så menn har ingen ansvar? De kan bare slenge seg på sofaen å tenke at det er idiot av kvinnfolk som har fått barn med dem? Det er en grunn til at en av de største årsakene til krangling i parforhold gjelder husarbeid og kvinner gjør fortsatt mest husarbeid og tar seg hånd om barn. Ofte kommer disse "trekkene" tydeligere frem når man får barn. Mannen min ble kjempe lat når jeg gikk gravid, gikk masse opp i vekt og ble en, bokstavelig talt, sofagris. Mange menn er blinde for rot, ansvar osv. Men ja, det finnes UNNTAK. Kjenner et par der dama er en rotekopp, orker aldri å rydde og mannen tar hånd om husarbeid og matlaging. Han jobber dobbelt, hun er hjemmeværende. Like latterlig det. Kjønner godt frustrasjonen din Ts. Anonymkode: afbd3...5cf 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #9 Skrevet 22. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så menn har ingen ansvar? De kan bare slenge seg på sofaen å tenke at det er idiot av kvinnfolk som har fått barn med dem? Det er en grunn til at en av de største årsakene til krangling i parforhold gjelder husarbeid og kvinner gjør fortsatt mest husarbeid og tar seg hånd om barn. Ofte kommer disse "trekkene" tydeligere frem når man får barn. Mannen min ble kjempe lat når jeg gikk gravid, gikk masse opp i vekt og ble en, bokstavelig talt, sofagris. Mange menn er blinde for rot, ansvar osv. Men ja, det finnes UNNTAK. Kjenner et par der dama er en rotekopp, orker aldri å rydde og mannen tar hånd om husarbeid og matlaging. Han jobber dobbelt, hun er hjemmeværende. Like latterlig det. Kjønner godt frustrasjonen din Ts. Anonymkode: afbd3...5cf Det er ikke unntak at menn er vanlige, ansvarlige mennesker. Anonymkode: c1cf8...c2e 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #10 Skrevet 22. mai 2020 Men hvorfor vasket du? Nå vet han at neste gang kan han gjøre det samme. Jeg hadde tatt ungen og reist til neste dag. Jeg hadde gitt beskjed til ham at han måtte vaske eller funnet husvask hjelp. Ikke klag om at menn er sånne de er. Dem blir slik pga kvinnenne i deres liv. Mor, så kona... Anonymkode: ca3ba...24a
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #11 Skrevet 22. mai 2020 Og derfor skaffer de seg thaikoner. Menn hater husrengjøring. Thaikoner gjør slikt med et smil pluss de gir BJ etterpå. Anonymkode: eae2a...113 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #12 Skrevet 23. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og derfor skaffer de seg thaikoner. Menn hater husrengjøring. Thaikoner gjør slikt med et smil pluss de gir BJ etterpå. Anonymkode: eae2a...113 Må være gøy å være så naiv. De stikker så fort de får en bedre mulighet. Thaidamer er for bra for disse mennene, og damene vet det (heldigvis). Mitt inntrykk er dessverre at de fleste menn er sånn. De kan ta seg på tak i perioder, eller om noe virker gøy (f.eks å vaske bil). Men de ukentlige oppgavene er det veldig få menn som gjør på eget initiativ. Anonymkode: 1b5ba...02e 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 23. mai 2020 #13 Skrevet 23. mai 2020 Min er også fjern. Støv og roteblind. Så gir han en liste over det han skal gjøre. Da fikser han det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå