Gå til innhold

Trenger tips til gode treningsprogram på nett?

JennieB

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å komme i gang med trening etter noen års pause. Jeg er i begredelig dårlig form og leter etter gode videoer jeg kan følge på YouTube, eller evt kjøpe medlemskap på noe nettbasert. Er det noen som har tips? jeg er ute etter noe som får kondisen opp og  som kan gi meg litt strammere kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Pia Seeberg, Natacha Oceane, Hanna Sundquist, Meg Squats, Whitney Simmons 

Anonymkode: 22d6a...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil gjøre noe enkelt til å starte med kan du f.eks sjekke ut "madfit" på youtube. Da kan du se på filmene hennes og trene samtidig. Hun kjører "HIIT" styrketrening ("high intensity interval training") og jeg vil si hun er ganske kreativ i øktene hun lager. Det er utholdende styrke så da får du litt av begge deler.

Hvis du heller er ute etter personer som sprer kunnskap, inspirasjon og tips til øvelser vil jeg f.eks foreslå megsquats og jeff nippard. Men det handler om ren styrketrening, ikke kondis.

Det finnes så mye forskjellig avhengig av hva du er ute etter. Ønsker du å trene hjemme uten utstyr f.eks eller styrketrening med vekter? Liker du å danse? Hva har du drevet med før? Kan du beskrive litt mer så har jeg kanskje noen gode tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...