AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1 Skrevet 22. mai 2020 ..blir så sliten i fjeset av å smile. Da mener jeg ikke smile som en psyko fra øre til øre, men et fornøyd varmt lite smil. Ser meg selv på bilder, og nå i hjemmekontor på video. Når jeg er "helt vanlig" i ansiktet, prøver å konsentrere meg osv så ser jeg så utrolig bitchy ut. Ser sur ut, på bilder ser jeg ut som om noen nettopp har fjerta og jeg inhalerer lukta. Hater det virkelig, SÅ nå har jeg begynt å prøve å smile litt mer. Som nevnt blir jeg sliten av å smile. Men føler meg så mye penere, fått et kompliment også så det er hyggelig. Men kan man øve seg til å bli vant til å smile eller vil det føles like anstrengt hele tiden? Begynner liksom å skjelve i munnvikene av og til fordi jeg blir sliten av å smile. Anonymkode: befe0...e3e
Lipyros Skrevet 22. mai 2020 #2 Skrevet 22. mai 2020 Smilemusker er jo muskler som kan trenes. Brukes de lite er de svake 😉 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #3 Skrevet 23. mai 2020 Takk. Flere svar å få her? Anonymkode: befe0...e3e
Viktualia Skrevet 23. mai 2020 #4 Skrevet 23. mai 2020 Det er helt normalt å ikke smile hele tiden. Helt greit å ha et avslappet/nøytral ansiktsuttrykk når man er konsentrert i nettmøter med jobben. Smil skal komme naturlig. Og det er nok aller mest du selv som legger merke til det. hilsen en annen med «resting bitch face» 1
Lykkehjerte Skrevet 23. mai 2020 #5 Skrevet 23. mai 2020 18 timer siden, Lipyros skrev: Smilemusker er jo muskler som kan trenes. Brukes de lite er de svake 😉 Dette! Så smilemusklene kan trenes opp! 😊Ts, det er heller ikke bare munnen som kan smiles med. Det ender også oftes i blasse og uekte smil, dersom man fokuserer på å ikke se sur eller streng ut. Du kan øve deg til å "smile" med øynene. Man kan ha et livløst blikk, eller et mer energisk blikk. Det får du ved å fokusere litt, pass på å ikke overdriv her. Da kan du få crazy-look effekt. Får du til å smile med blikket, så endres munnen og uttrykket automatisk (selv om det ikke blir et direkte smil), og hele ansiktet vil få en mild og fin utstråling.😊
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #6 Skrevet 23. mai 2020 Øv deg på å smile med øynene. Om jeg strammer musklene rundt tinningen, så får jeg smileøyne. Jeg gjør det hele tiden når jeg er ute og går eller er rundt andre folk. Da slipper jeg å smile med munnen hele tiden. Anonymkode: f495f...1e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå