Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg bestilte nylig dette produktet. Jeg oppdaget da jeg fikk den i posten at den ikke var anbefalt for ammende/gravide.

Jeg forhørte meg med frisørsalong som bruker dette produktet og de sa til meg at det ikke ville være farlig å bruke det fordi produktet ikke blir sett i hårrøttene og hodebunnen, men der i fra og ned der hvor håret var "dødt".

Jeg vet ikke helt om jeg kan stole på det.

Hva tenker dere?

Anonymkode: 9a40f...ac1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg ikke brukt før jeg var ferdig med amming. 😅 Better safe than sorry.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du link til produktet? Nettside?

Anonymkode: 83f27...d46

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Kärcher skrev:

Hadde jeg ikke brukt før jeg var ferdig med amming. 😅 Better safe than sorry.

Ja, det er sant det.

Jeg er bare så lei av ukontrollerbare krøller med masse frizz og dårlig tid til å stelle det xD

Hadd vært godt med en løsning på dette som ikke gikk på bekostning av barnet mitt 😬😂

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det er sant det.

Jeg er bare så lei av ukontrollerbare krøller med masse frizz og dårlig tid til å stelle det xD

Hadd vært godt med en løsning på dette som ikke gikk på bekostning av barnet mitt 😬😂

Jeg vet😂 Har helt likt hår. Men fikk også anbefalt å vente med slik.

Skrevet

kan vær pga hårkvaliteten når man ammer eller er gravid. 
Er mange som sliter med å få kjempe tynt eller tykt hår - eller super tørr eller fettete hår. 

Regner med det er for å unngå misfornøyde kunder som har en forventning. 

AnonymBruker
Skrevet

Tok i salong mens jeg var gravid og de mente det var trygt. Planla etter dette å bruke luxushair sin som koster 1/3 av salongpris. Så den ikke var egnet for gravide og ammende, så ventet til etter ammeslutt, og er glad jeg ventet. Var utrolig sterk lukt, tårer i øynene og følelse av å ikke få puste, så ville ikke gjort det som gravid i alle fall, og kanskje ikke i den mest intense ammetiden. Noe helt annet enn hos frisør. Måtte løpe ut flere ganger for å trekke inn frisk luft og komme meg. 

Anonymkode: 6607d...d54

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok i salong mens jeg var gravid og de mente det var trygt. Planla etter dette å bruke luxushair sin som koster 1/3 av salongpris. Så den ikke var egnet for gravide og ammende, så ventet til etter ammeslutt, og er glad jeg ventet. Var utrolig sterk lukt, tårer i øynene og følelse av å ikke få puste, så ville ikke gjort det som gravid i alle fall, og kanskje ikke i den mest intense ammetiden. Noe helt annet enn hos frisør. Måtte løpe ut flere ganger for å trekke inn frisk luft og komme meg. 

Da bør jeg vente da 😭😭😭

sønnen min er 14 mnd, fortsatt veldig glad i brystet. Ammer selvsagt ikke fult, men fortsatt en del 

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt off topic, men var den like bra som i salong? Resultatet altså? 😊

Anonymkode: 3d731...aff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt off topic, men var den like bra som i salong? Resultatet altså? 😊

Anonymkode: 3d731...aff

Ja, det vil jeg si. Men nå har jeg meget krøllete/krusete hår som ikle blir helt slett verken i salong eller hjemme. Men likt resultat ja, i form av sunnere og glattere hår, mer kontrollerte krøller og mye lettere å rette ut

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips. Har denne liggende, og hadde tenkt å bruke den nå en dag, men er gravid, så da venter jeg nok 😊

Anonymkode: ec9d9...28b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaringer med dette? :)

Anonymkode: cbb14...7db

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaringer med dette? :)

Anonymkode: cbb14...7db

Jeg ble også veldig nysgjerrig på produktet 😅 Sorry Ts, tilgi en forfengelig bruker 😊

Anonymkode: b2e49...ad4

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble også veldig nysgjerrig på produktet 😅 Sorry Ts, tilgi en forfengelig bruker 😊

Anonymkode: b2e49...ad4

Går helt fint! 

Jeg fikk en behandling i Bergen på CC dame frisør, og den varte faktisk i 3 mnd. håret føltes silkemykt alle tre måneder, men siste 2 månene kom krøllene tilbake smått. Vet ikke hva behandlingen heter, hadde jeg bodd i Bergen enda hafde jeg LETT betalt 3000 kr for det. Vet ikke hva behandlingen de brukte heter, men den hadde en sterk lukt husker jeg.

Luxury hair har jeg ikke fått prøvd som du har skjønt, men hvis jeg husker på det den dagen jeg slutter å amme, så skal jeg formidle min opplevelse her. 

Jeg er nok like forfengelig selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...