AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1 Skrevet 22. mai 2020 Hei. Jeg bestilte nylig dette produktet. Jeg oppdaget da jeg fikk den i posten at den ikke var anbefalt for ammende/gravide. Jeg forhørte meg med frisørsalong som bruker dette produktet og de sa til meg at det ikke ville være farlig å bruke det fordi produktet ikke blir sett i hårrøttene og hodebunnen, men der i fra og ned der hvor håret var "dødt". Jeg vet ikke helt om jeg kan stole på det. Hva tenker dere? Anonymkode: 9a40f...ac1
Kärcher Skrevet 22. mai 2020 #2 Skrevet 22. mai 2020 Hadde jeg ikke brukt før jeg var ferdig med amming. 😅 Better safe than sorry. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #3 Skrevet 22. mai 2020 Har du link til produktet? Nettside? Anonymkode: 83f27...d46
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #4 Skrevet 22. mai 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du link til produktet? Nettside? Anonymkode: 83f27...d46 https://www.luxushair.com/keratin-behandling Her er siden Anonymkode: 9a40f...ac1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #5 Skrevet 22. mai 2020 2 timer siden, Kärcher skrev: Hadde jeg ikke brukt før jeg var ferdig med amming. 😅 Better safe than sorry. Ja, det er sant det. Jeg er bare så lei av ukontrollerbare krøller med masse frizz og dårlig tid til å stelle det xD Hadd vært godt med en løsning på dette som ikke gikk på bekostning av barnet mitt 😬😂 Anonymkode: 9a40f...ac1
Kärcher Skrevet 22. mai 2020 #6 Skrevet 22. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det er sant det. Jeg er bare så lei av ukontrollerbare krøller med masse frizz og dårlig tid til å stelle det xD Hadd vært godt med en løsning på dette som ikke gikk på bekostning av barnet mitt 😬😂 Anonymkode: 9a40f...ac1 Jeg vet😂 Har helt likt hår. Men fikk også anbefalt å vente med slik.
Kenelz Skrevet 22. mai 2020 #7 Skrevet 22. mai 2020 kan vær pga hårkvaliteten når man ammer eller er gravid. Er mange som sliter med å få kjempe tynt eller tykt hår - eller super tørr eller fettete hår. Regner med det er for å unngå misfornøyde kunder som har en forventning.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #8 Skrevet 22. mai 2020 Tok i salong mens jeg var gravid og de mente det var trygt. Planla etter dette å bruke luxushair sin som koster 1/3 av salongpris. Så den ikke var egnet for gravide og ammende, så ventet til etter ammeslutt, og er glad jeg ventet. Var utrolig sterk lukt, tårer i øynene og følelse av å ikke få puste, så ville ikke gjort det som gravid i alle fall, og kanskje ikke i den mest intense ammetiden. Noe helt annet enn hos frisør. Måtte løpe ut flere ganger for å trekke inn frisk luft og komme meg. Anonymkode: 6607d...d54 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #9 Skrevet 22. mai 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok i salong mens jeg var gravid og de mente det var trygt. Planla etter dette å bruke luxushair sin som koster 1/3 av salongpris. Så den ikke var egnet for gravide og ammende, så ventet til etter ammeslutt, og er glad jeg ventet. Var utrolig sterk lukt, tårer i øynene og følelse av å ikke få puste, så ville ikke gjort det som gravid i alle fall, og kanskje ikke i den mest intense ammetiden. Noe helt annet enn hos frisør. Måtte løpe ut flere ganger for å trekke inn frisk luft og komme meg. Anonymkode: 6607d...d54 Da bør jeg vente da 😭😭😭 sønnen min er 14 mnd, fortsatt veldig glad i brystet. Ammer selvsagt ikke fult, men fortsatt en del Anonymkode: 9a40f...ac1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #10 Skrevet 22. mai 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok i salong mens jeg var gravid og de mente det var trygt. Planla etter dette å bruke luxushair sin som koster 1/3 av salongpris. Så den ikke var egnet for gravide og ammende, så ventet til etter ammeslutt, og er glad jeg ventet. Var utrolig sterk lukt, tårer i øynene og følelse av å ikke få puste, så ville ikke gjort det som gravid i alle fall, og kanskje ikke i den mest intense ammetiden. Noe helt annet enn hos frisør. Måtte løpe ut flere ganger for å trekke inn frisk luft og komme meg. Anonymkode: 6607d...d54 Helt off topic, men var den like bra som i salong? Resultatet altså? 😊 Anonymkode: 3d731...aff 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #11 Skrevet 22. mai 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt off topic, men var den like bra som i salong? Resultatet altså? 😊 Anonymkode: 3d731...aff Ja, det vil jeg si. Men nå har jeg meget krøllete/krusete hår som ikle blir helt slett verken i salong eller hjemme. Men likt resultat ja, i form av sunnere og glattere hår, mer kontrollerte krøller og mye lettere å rette ut Anonymkode: 6607d...d54
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #12 Skrevet 22. mai 2020 Takk for tips. Har denne liggende, og hadde tenkt å bruke den nå en dag, men er gravid, så da venter jeg nok 😊 Anonymkode: ec9d9...28b 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #13 Skrevet 23. mai 2020 Noen som har erfaringer med dette? Anonymkode: cbb14...7db
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #14 Skrevet 23. mai 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaringer med dette? Anonymkode: cbb14...7db Jeg ble også veldig nysgjerrig på produktet 😅 Sorry Ts, tilgi en forfengelig bruker 😊 Anonymkode: b2e49...ad4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #15 Skrevet 24. mai 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble også veldig nysgjerrig på produktet 😅 Sorry Ts, tilgi en forfengelig bruker 😊 Anonymkode: b2e49...ad4 Går helt fint! Jeg fikk en behandling i Bergen på CC dame frisør, og den varte faktisk i 3 mnd. håret føltes silkemykt alle tre måneder, men siste 2 månene kom krøllene tilbake smått. Vet ikke hva behandlingen heter, hadde jeg bodd i Bergen enda hafde jeg LETT betalt 3000 kr for det. Vet ikke hva behandlingen de brukte heter, men den hadde en sterk lukt husker jeg. Luxury hair har jeg ikke fått prøvd som du har skjønt, men hvis jeg husker på det den dagen jeg slutter å amme, så skal jeg formidle min opplevelse her. Jeg er nok like forfengelig selv Anonymkode: 9a40f...ac1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå