AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1 Skrevet 22. mai 2020 Må det være kjøpt eller kan det være hjemmelaget? Pappa døde i november og jeg har så lyst til å kontakte han. Men er så redd for at jeg skal få kontakt med demoner. hva er"spillereglene" for at det skal gå bra? Anonymkode: ef576...372
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #3 Skrevet 22. mai 2020 Forstår behovet ditt, men syns ikke du skal gjøre dette ❤️ Etter hva jeg har skjønt er det ikke de man søker som dukker opp, men etterligninger man ikke vil ha noe med å gjøre Anonymkode: faa59...228 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #4 Skrevet 22. mai 2020 Tror ikke du skal kontakte han og ikke med det brettet. hvis han vil ha kontakt, kontakter han deg. Du kan heller kommunisere. Det der er som en enveis greie.. vi går ikke inn i dødsriket før vår tid å skal snakke med de. Men de kan vende hit hvis ønskelig. Du kan snakke med han be om tegn etc.. meditere.. jeg møter en savner i nær fam når jeg gjør det. Snakker masse og han veileder meg. Anonymkode: fd625...4c3
Conal Skrevet 22. mai 2020 #5 Skrevet 22. mai 2020 (endret) Din virkelige jobb burde være å la faren din gå, la han være i fred, og gjøre litt bevissthet arbeid på deg selv til du realiserer at døden er en illusjon. Demoner på den andre siden er en ekte fenomen og ikke noe å leke med. De går etter lavt bevisste mennesker, de som går i mørket. Bare en tosk benekter den unektelige eksistens av dette. Har selv sett en mørk demon rett i øynene, i mine gamle dager. Den ville ta kontroll over kroppen min, så det var det den prøvde å gjøre. Tydeligvis var den ikke bevisst at jeg var i direkte bevissthet med Gud i det tidspunktet, noe som førte til dens død ved hjelp av Gud selv. Det var en kamp, en frykt av terror, en overgivelse aldri før sett, en krig mellom ondskap og godhet. En menneske, en demon og Gud. Hvem tror du vant? 😉 Endret 22. mai 2020 av Conal
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #6 Skrevet 23. mai 2020 Finnes annen og bedre måter å få kontakt med ånder på. Med oujia brett kan du få konakt med ånder som ikke vil deg godt. Anonymkode: e91d8...476
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #7 Skrevet 23. mai 2020 Alle harmediumevner og kan få det. Det er en evne som ligger til alle. Anonymkode: e91d8...476
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå