Gjest vondt Skrevet 27. juni 2005 #1 Skrevet 27. juni 2005 Det er så vondt inne i magen min. Hvis jeg trykker forsiktig på magen min ca. en cm.inn er det kjempevondt. Det er så stramt og masse spenninger. Har angst og depresjon, men vet ikke helt hvorfor jeg har såpass vondt i magen når jeg trykker. Det er så grusomt vondt at jeg nesten begynner å gråte. Men det er også vondt i magen når jeg ikke trykker også. Det er akkurat som om det er en knyttneve inne i magen som knyter, og knyter, og strammer, og strammer. Det er så hardt i magen min. Akkurat som om man vrir opp en klut på en måte. Er det noen andre her som har stram mage? Jeg har hørt at det er vanlig med stramme muskler i hodet og nakken og rygg?? Men ikke i magen?? Stemmer dette? Magen min knytter seg så mye at jeg alltid er fryktelig kvalm og uvel. Ekkelt.
Gjest Sommerjenta Skrevet 28. juni 2005 #3 Skrevet 28. juni 2005 Du har helt sikkert svært anspente muskler i magen. Jeg var over en lengre periode svært stressa og fikk nesten angstproblemer. Etter å ha blitt bevisst på det, merket jeg at jeg strammet musklene i magen unødig. Jeg fikk også veldig vondt når jeg trykket enkelte steder på magen - det var magemusklene som hadde vært anspente over så lang tid at jeg hadde fått betennelse i muskelen. Siden jeg strammet de så mye over øvre del av magen, ble jeg også kvalm. Det gikk over etter en stund - men jeg måtte ta meg sammen og ikke stresse så mye og roe alt ned. Jeg har også jobbet mye med meg selv for å ikke bekymre meg for alt mulig og forvente det verste.
Gjest Sommerjenta Skrevet 28. juni 2005 #4 Skrevet 28. juni 2005 Du har helt sikkert svært anspente muskler i magen. Jeg var over en lengre periode svært stressa og fikk nesten angstproblemer. Etter å ha blitt bevisst på det, merket jeg at jeg strammet musklene i magen unødig. Jeg fikk også veldig vondt når jeg trykket enkelte steder på magen - det var magemusklene som hadde vært anspente over så lang tid at jeg hadde fått betennelse i muskelen. Siden jeg strammet de så mye over øvre del av magen, ble jeg også kvalm. Det gikk over etter en stund - men jeg måtte ta meg sammen og ikke stresse så mye og roe alt ned. Jeg har også jobbet mye med meg selv for å ikke bekymre meg for alt mulig og forvente det verste.
Gjest vondt Skrevet 29. juni 2005 #5 Skrevet 29. juni 2005 Jeg har oppsøkt lege og går til fysioterapaut. Fysioterapauten kjente på magen, og det var så vondt så vondt. Men jeg prøvde å holde ut, kanskje det ble bedre etterpå, men neida, jeg spente meg rett etterpå jeg. :o Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med anspente muskler i magen. Er dette vanlig? Er det noen flere her som har vonde muskler i magen? Jeg har hatt det i mange år, og nå er jeg lei av hele magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå