Gå til innhold

Strippeklubber har fått over en million i koronastøtte

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Norges mest kjente strippeklubber måtte stenge dørene på grunn av korona, men har overlevd takket være hjelp fra myndighetene. Nå får Erna Solberg ros av veteraner i bransjen.

Men de har litt problemer med de utenlandske stripperne på grunn av karantene.

Får håpe de finner norske strippere når de åpner igjen så ikke bransjen går dukken. Det hadde vært et stort tap for Norge.

Endret, la til link:

https://e24.no/naeringsliv/i/0n1P3J/norske-strippeklubber-har-faatt-over-en-million-i-kontantstoette

Endret av Krantz95
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De må bare legge ned. Kvinner er ikke til salgs!!

Anonymkode: a87af...e64

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De må bare legge ned. Kvinner er ikke til salgs!!

Regjeringen mener det er ok med strippeklubber. Ellers hadde de vel ikke fått over en million kroner av dine og mine skattepenger?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Krantz95 skrev:

Regjeringen mener det er ok med strippeklubber. Ellers hadde de vel ikke fått over en million kroner av dine og mine skattepenger?

Ja det er en stor skam. De burde hatt mannlige strippere og. Vi kvinner vil og se på fine, nakne menn. Her svikter likestillingen stort. Hvis ikke 0 strippeklubber 

• Liker 7
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er en stor skam. De burde hatt mannlige strippere og. Vi kvinner vil og se på fine, nakne menn. Her svikter likestillingen stort. Hvis ikke 0 strippeklubber 

Ja, regjeringen burde heller brukt pengene på å etablere strippeklubber for kvinnelige kunder.

Endret av Krantz95
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Krantz95 skrev:

Ja, regjeringen burde heller brukt pengene på å etablere strippeklubber for kvinnelige kunder.

Ja faktisk. Vi trenger noe pent å hvile øynene på vi og. Gjerne massasjerom og. Kjør på. Skal bare menn få slike hyggelige ting så må det være likt. Stripping for begge kjønn. 🤗

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er det jo bare å starte opp? Om ikke, hjelper det ikke å syte.

Anonymkode: 28f9c...fd1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Helt dust av regjeringen å støtte hallikvirksomhet jun fordi eierne kaller det "strippeklubber". Alle "stripperne" er utenlandske og de er prostituerte. Kvalmt. 

Anonymkode: 069f9...3f0

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er da bare for kvinner å starte strippeklubber med mannligenstrippeklubber. 

Eller mener dere kvinner at menn skal heie dere igang, klappe dere på skulderen for at dere skal starte det opp? 

Anonymkode: d2cda...569

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, Krantz95 skrev:

Norges mest kjente strippeklubber måtte stenge dørene på grunn av korona, men har overlevd takket være hjelp fra myndighetene. Nå får Erna Solberg ros av veteraner i bransjen.

Men de har litt problemer med de utenlandske stripperne på grunn av karantene.

Får håpe de finner norske strippere når de åpner igjen så ikke bransjen går dukken. Det hadde vært et stort tap for Norge.

Helt fair at de får støtte så fremt de betaler mva, arbeidsgiveravgift mm

Eller mener du at staten skal diskriminere disse selskapene? 

Anonymkode: d2cda...569

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Filmbransjen holder på å dø, og stortinget investerer i strippere! 🙄 Way to go! Bra måte å ivareta norsk kultur, hent damer fra fattige land og la de bli utnytta her i Norge 👍 

Anonymkode: 89c95...44b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dette forteller mest om at vi har (for) mye penger... Shit

Anonymkode: 6ae35...f1f

• Liker 3
Skrevet

De skal vel gi til bedrifter som trenger hjelp, uavhengig av hva de driver med? 

Klarer meg fint uten strippeklubber, men ser virkelig ikke problemet.

• Liker 1
Skrevet

Dette var en useriøs diskusjon..

• Liker 1
Skrevet

Så lenge det drives ordentlig må folk få holde på som dem vil. Bra de får kompensasjon.
Så må damene bare stålsette seg. Blir vel ikke noe Chippendales før neste år.

AnonymBruker
Skrevet

Det er aldri så gæli at det ikke er godt for noe! NAV burde gi oss menn et stipend på 5000kr hver slik at vi kan dra på strippeklubb og få i gang økonomien igjen.

Anonymkode: 716a6...e24

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, Krantz95 skrev:

Mine og dine skattepenger går tilbake til oss slev i form av velferd, helse, infrastruktur, ol. Å si at våre skattepenger blir brukt er helt idiotisk.

Anonymkode: efb5a...b3c

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi markedet ikke er like stort med mannlige strippeklubber som kvinnelige. Er jo bare å prøve åcstarte opp en

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mine og dine skattepenger går tilbake til oss slev i form av velferd, helse, infrastruktur, ol. Å si at våre skattepenger blir brukt er helt idiotisk.

Å si at våre skattepenger blir brukt er en talemåte man bruker når fellesskapets midler brukes på noe man ikke liker. Men skjønner at du liker at en million av fellesskapets penger går til strippeklubber fremfor andre gode formål 🙂 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vel helst sett at andre næringen, som f.eks turistnæringen som er avhengig av utenlandske turister fikk støtte fremfor strippeklubber. Eller fabrikker der hundrevis av ansatte er permittert... 

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke forstår prioriteringen. 

Anonymkode: 2b8a6...7c6

• Liker 2
  • Opprett ny...