Protester Skrevet 22. mai 2020 #1 Skrevet 22. mai 2020 Hei, jeg kjøpte et parr bukser i Velvet/Velour men de kom fram og lignet på et håndkle i stoffet..): noen som veit hvordan man fikser det? Tusen takk for alle svar❤️
Million Skrevet 22. mai 2020 #2 Skrevet 22. mai 2020 Hvor kjøpte du det fra? Er det Aliexpress eller Wish eller noe annet Kina-ræl, ville jeg ikke satset på at dette produktet er som lovet på bildet på nett.... Er det kjøpt privat fra en privatperson f.eks. på Tise eller Finn? Kanskje en tur i vaskemaskinen (LES vaskeanvisningen inni plagget) og bruk rikelig med skyllemiddel for å myke det opp skikkelig.
Protester Skrevet 22. mai 2020 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2020 Jeg kjøpte et parr Juicy Couture bukser fra Finn, har prøvd å vaske men uten hell😞 Har hørt noen brukte Bakepulver eller eddik, men er usikker på om det ville fungert.
jolli123 Skrevet 11. august 2021 #4 Skrevet 11. august 2021 Sikker på at du har kjøpt velour sett? Juicy couture har også en kolleksjon/variant med håndkle type stoff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå