Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter veldig. Er i en flere måneder lang ansettelsesprosess til drømmejobben. Det er ikke måte på alt de plutselig kommer på at de trenger, alt fra en liten oppklaring i søknaden til vitnemål og referanser. Ettersom prosessen har tatt så innmari lang tid, og de hele tiden kommer med nye ting de trenger opplever jeg det som om de ikke tror på meg og at jeg må «bevise» noe hele tiden. Jeg føler meg svært dårlig og vurderer å trekke meg fra hele prosessen fordi jeg blir så nedstemt. Jeg har store problemer med å stole på egen erfaring og kompetanse, så kanskje ikke jobbsøking er noe for meg til jeg får kontroll på denne følelsen inni meg?

Anonymkode: f45f5...774

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva har du tenkt å leve av mens du finner deg selv?

Anonymkode: e2bfe...c33

AnonymBruker
Skrevet

Ikke trekk deg! Husk at de undersøker fordi de er veldig interesserte. Og du har mye av det de leter etter. 

Får du et nei er det greit. Men ikke gi deg selv det nei'et. Du vil jo ha den drømmejobben! 

Anonymkode: e88cf...f77

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har du tenkt å leve av mens du finner deg selv?

Anonymkode: e2bfe...c33

Jeg tjener penger på utleie av 2 nedarvede store leiligheter i Oslo. Tjener veldig godt på det.

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke trekk deg! Husk at de undersøker fordi de er veldig interesserte. Og du har mye av det de leter etter. 

Får du et nei er det greit. Men ikke gi deg selv det nei'et. Du vil jo ha den drømmejobben! 

Anonymkode: e88cf...f77

Får håpe det er det som er grunnen, jeg har både lang arbeidserfaring og rett utdannelse men som sagt er det nøysommeligheten og tidsbruken jeg blir sprø av. Kan selvsagt skylde mye på korona, men har hatt jevnlig kontakt via telefon og e-post siden begynnelsen av mars så opplever at jeg har gitt masse av meg selv. Jeg tror bare jeg ville tatt det som et innmari stort personlig nederlag, men jeg vet jo at det ikke stemmer. 

Jeg har problemer med å skille følelser og sannhet.

Anonymkode: f45f5...774

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...