AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1 Skrevet 22. mai 2020 Jeg tror jeg har et koffein problem. Dette begynte på ungdomsskolen som alle de andre. Jeg ville ha mer energi. Og nå har det gått over 24 timer siden jeg tok mitt siste glass av vanlig coca cola, og kjenner jeg har eekstremt hodepine. Denne hodepinen har vart meg i flere timer i strekk. Fra i går natt til i dag. Jeg har tatt 2 paraceter. Og har hatt samme type hodepine før, men da skjønte jeg ikke at det var som følge av koffeinen. Håper det snart går over, men er dette bare absistenser og er det noen andre som har erfaring med koffein avhengighet? Sliter helt sjukt med fysiske plager. Bare hodepine altså. Har ikke kommet til det stadiet hvor jeg rister og sånn enda. Og er det noen som har kommet over et slikt sug? Grunnen til at jeg ikke har holdt meg unna cola er fordi jeg vil redusere behovet mitt, og inntaket mitt. Jeg drikker ikke det ofte om dagen, men får likevel hodepine om jeg får for lenge uten.❤️😭 Anonymkode: 0355e...92c
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #2 Skrevet 23. mai 2020 Gratulerer med å være på vei ut av avhengigheten! Anonymkode: a1051...f3a 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #3 Skrevet 24. mai 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer med å være på vei ut av avhengigheten! Anonymkode: a1051...f3a Nei, jeg klarte det ikke. Jeg endte opp med å drikke det Anonymkode: 0355e...92c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå