AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1 Skrevet 22. mai 2020 Vi må bytte bord på nedre del av terrassen. Mistenker at vi må skifte alt, treverket det står på også. Noen som aner hvor mye tid det vil ta? Samboer og svigerfar skal gjøre det selv, svigerfar er utdannet snekker i sin tid men har ikke jobbet med det på mange herrens år. Men han kan sakene sine. Lurer nemlig på om vi skal bytte rekkverk i samme slengen, eller vente med det til neste sommer. Har en mini på 1.5 år løpende rundt, og uteplassen er ikke så stor. Om det er veldig tidtakende har vi veldig liten boltreplass gjennom hele perioden... Anonymkode: 5d086...c19
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 22. mai 2020 #2 Skrevet 22. mai 2020 Det er null stress. Tar litt tid men det er egentlig "samlebåndsarbeid". Går som regel lett som en plett. Når du har folka, verktøyene og treverket så gjør alt i en sleng - det kommer du ikke til å angre på.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #3 Skrevet 22. mai 2020 Takk for svar! Det er nemlig slik jeg tenker, at det er best å få alt gjort i ett... Anonymkode: 5d086...c19
boblevann Skrevet 22. mai 2020 #4 Skrevet 22. mai 2020 Min samboer, far og bror bygget ny terrasse på èn dag. Ca 25 kvm. Ingen av de er håndtverkere, men de er ganske praktisk anlagt alle sammen Da hadde min samboer brukt ca 4 timer på forhånd på å rive opp den gamle.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #5 Skrevet 22. mai 2020 2 timer siden, boblevann skrev: Min samboer, far og bror bygget ny terrasse på èn dag. Ca 25 kvm. Ingen av de er håndtverkere, men de er ganske praktisk anlagt alle sammen Da hadde min samboer brukt ca 4 timer på forhånd på å rive opp den gamle. Oi! Dette var oppmuntrende! Da tror jeg vi våger oss på å skifte rekkverket samtidig. Det bør la seg gjøre på en helg hvis vi klargjører så mye som mulig av rekkverket på forhånd tenker jeg! Anonymkode: 5d086...c19
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #6 Skrevet 23. mai 2020 Det som tar tid, er fundamentet. Om dere kan bruke det som er, tar det ikke mange dagene. Anonymkode: b12b0...d9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå