Gå til innhold

Hva slags bleier kjøper dere, «juggel» eller «kvalitet»?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

«Juggelbleier» fra feks Lillego eller «kvalitetsbleier» fra feks Libero eller Pampers? Og hvorfor?

Anonymkode: feff1...03b

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For en formulering!

Jeg kjøpte Libero fordi jeg synes alle andre (også pampers) avga fuktighet til tøy. 

Anonymkode: 29a83...e40

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

"Juggel" fra coop sitt ānglamark. For de er ikke juggel,de har bra kvalitet. Mamma kjøpte libero da de var tom for de vi bruker,og da ble det faktisk sterkere urinlukt fra bleia synes jeg. 

Anonymkode: b20e5...58a

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Vi har alltid brukt Libro.  Alltid ansett som helt vanlige bleier. 

Anonymkode: 0fa12...f28

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Libero, fordi de er de bleiene vi synes sitter best og holder best på urin og avføring. Kjøper ofte libero touch. 

Anonymkode: d8329...14b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De billigste har funka best her. Pampers ga utslett. 

Anonymkode: 150c0...2b5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De billigste har funka best her. Pampers ga utslett. 

Min erfaring er at mange jeg vet kjøper juggelbleier av økonomiske grunner samtidig hevder at de er minst like gode, eller bedre. Virker rart for meg, tydelig at de skikkelige merkene er bedre.

• Liker 4
Skrevet

Libero touch for det er det som har funket best her. Kan eventuelt bruke Libero comfort. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Min erfaring er at mange jeg vet kjøper juggelbleier av økonomiske grunner samtidig hevder at de er minst like gode, eller bedre. Virker rart for meg, tydelig at de skikkelige merkene er bedre.

Tja. Vi prøvde både Libero og Pampers. Pampers ga som sagt utslett. Libero lakk. Lillego har vært best, dvs tilnærmet 0 ganger lekkasjer. Hvordan måler du "bedre" hva angår bleier egentlig? Lite lekkasjer og 0 utslett = bra nok for meg. 

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Ungen min går i barnehage i en av Oslos dyreste nabolag. Nesten ingen som bruker noe annet enn Lillego og Rema 1000 bleier her. Skjønner ikke wngang hva du mener med "juggelbleier".

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet

For meg som har en sængevæter så er det de lilla buksebleiene fra lillego som er de eneste som ikke lekker om natta, både libero og pampers blir for dårlige... veldig spent på hva som skjer den dagen han er for stor for disse. Dette skjer nok snart da han er 8 år. Spent på om de bleiene man får på apotek er like tette... 

Anonymkode: 630a9...f7a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Änglamarkbleier er absolutt best.

Har en pakke Libero liggende som jeg sliter med å bruke opp fordi den kun kan brukes hjemme på dagtid hvor vi kan bytte straks hun tisser. På natta eller på bilturer f.eks lekker de.

Anonymkode: 62887...36b

• Liker 4
Skrevet

Libero når dei var nyfødt. Kun coop som funka når dei begynte å gå. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruker "juggelbleier" fra Rema 1000. Pampers synes jeg lukter vondt (altså ikke innholdet, men selve bleien. Ekkel plastlukt). Libero synes jeg er ok, men ikke verdt prisen da vi er strålende fornøyd med Rema sine. 

Anonymkode: 56877...69b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

På eldstemann brukte vi bare first price. De var de eneste som holdt han tørr, og som ikke gav urinlukt til klærne. 

Jeg kjøpte derfor first price til barn nr to, men pga ny type var jeg ikke like fornøyd som sist. 

Vi tok runden på nytt, og endte denne gangen på anglamark Bleier. 

Pampers er værst syns jeg, men min mor insisterer på å bruke det hjemme hos seg😅 mye våte klær og pisselukt når hun har passet ungene😂

Anonymkode: 8d74e...7a7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er iallefall ikke min erfaring. Vi bruker rema 1000 bleier, synes de er like gode som alt annet. Og det sier vel seg selv at man da velger det billigste, eller er det en slags status å bæsje i en libero?

Anonymkode: e4870...279

• Liker 21
Skrevet

Her har vi funnet ut at Rema 1000 sine lakk rett som det var. Aldri hatt så mange lekasjer som da.. Prøvd Änglamark nå og er ganske fornøyd med det så langt. Libero og Pampers har også vært helt supert. Holder tørt en hel natt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker «juggel», funker mer enn bra nok. Synes enkelte av de dyre bleiene føles billige i kvaliteten og heller ikke verdt pengene. 

Anonymkode: 2ebd1...64d

• Liker 4
Skrevet

Vi brukte Libero tom. størrelse 2 og Rema fra størrelse 3. Minumalt med lekkasjer med begge merker, og de sitter godt på.

Pampers derimot lukter skikkelig parfyme så de liker jeg ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Juggelbleier😂 Herregud så teit. Man kjøper jo det billigste om det er det som funker? Änglamark er gode bleier til en fin pris, det sverger vi til. Har god råd, men kaster jo ikke bort penger på dyre bleier om de rimeligere gir samme eller bedre resultat.

Anonymkode: 9e6c3...9ba

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...