AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1 Skrevet 22. mai 2020 Hei. Det har seg sånn at jeg skal ta en test om noen dager da jeg har noen tegn til å være gravid.. Jeg : - Tisser MYE - Trøtt - Til tider kvalm, men gir seg da jeg får spist. -oppblåst Men det jeg skal frem til er at da jeg i går skulle på toalettet før kvelden, og skulle tisse, så hadde jeg noen vonde smerter i underlivet, var skikkelig vondt da jeg «presset».. Og da jeg skulle ta på meg en bukse i dag og sette meg ned i stolen så kom smertene på nytt, ekstremt vondt.. Noen som har opplevd det samme eller vet hva det kan være? (Forventer mens om litt under en uke) -Har ikke barn fra før, og er ikke prøver heller. Men et barn er veldig velkomment om jeg blir gravid. Anonymkode: b93c9...e1d
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #3 Skrevet 22. mai 2020 ! TS ! Som jeg skrev i innelegget så skal jeg Teste. Skal kjøpe test ila helgen. Anonymkode: b93c9...e1d
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #6 Skrevet 22. mai 2020 Kan du slutte å spamme? Anonymkode: a127c...25c
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #8 Skrevet 22. mai 2020 Ingen her på KG kan vite om du er gravid eller ei. Om jeg skal sammenligne med mine egne svangerskap har jeg ikke hatt symptomer før uke 6-8. Startet med ømme bryster. Kvalmen kom i uke 8 begge gangene og tissetrengtheten ikke før uke 20-25. Synes det virker som du skal ha mensen (oppblåst, smerter, trøtt). Ta en test om en uke så vet du nok:) Anonymkode: caa30...179
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå