Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg er i begynnelsen av 20 årene og fått forklart at det verken er noe galt med meg eller mannen. 

Vi ble gravide for over 2 år siden, (etter 6mnd prøving) men det endte i MA og etter det har syklusene mine vært helt på bærtur og jeg blir ikke gravid.. 

Har prøvd eggløsningstest og får positivt hver gang.. 

Jeg skjønner ingenting, passer ikke jeg å mannen sammen?🤔 Han har 1 barn fra før.. 

Anonymkode: 18f16...1f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som dere er offer for god gammeldags uflaks... Dere kan tydeligvis unnfange. Men etter 2 1/2 års prøving kan det være greit å søke litt hjelp. Du sier f.eks at syklusene har vært på bærtur, men også at du får positive EL-tester. Hvor lang har syklusene dine vært f.eks siste året? Kan hende at du ikke trenger noe annet enn litt hormonregulerende medisin. Men som sagt - dere får henvisning for hjelp om dere ønsker det. Men det trenger absolutt ikke være noe alvorlig galt.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis syklusen er på bærtur så er det mest sannsynlig derfor du ikke blir gravid. 

Dere har prøvd lenge og bør dra til fastlegen slik at dere blir henvist videre og få hjelp. Det kan jo virke som om du trenger hormoner for å stimulere eggløsning.

Anonymkode: 9942f...e0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...