AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1 Skrevet 22. mai 2020 En ting jeg ikke forstår er at disse «sosseguttene» tror de er så attraktive? og da mener jeg med menn som kler seg feminint , masse merkekler, langt hår med sleik.. typisk Frogner, Nordstrand osv . Ser mange av disse og på TV feks paradise hotell... Det er så LITE tiltrekkende , har ikke ord... Hva i svarte skjedde liksom med verden når mennene blir mer feminin enn damene her i landet ? I tillegg personligheten til norske menn kan jeg si er veldig merkelig .. med engang man kommer til Øst Europa er de mye mere mannlige og en helt annen personlighet . Sitat Anonymkode: f32ba...58d 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #2 Skrevet 22. mai 2020 Sikkert noen som ikke finner deg tiltrekkende også 🤷🏼♀️ Hvorfor bry deg med hvordan andre ser ut? Anonymkode: 5e71e...6e7 3
SoWhat? Skrevet 22. mai 2020 #3 Skrevet 22. mai 2020 Hvor mange innlegg skal du lage om feminine nordmenn og tøffe øst-europeere? 7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #4 Skrevet 22. mai 2020 3 minutter siden, SoWhat? skrev: Hvor mange innlegg skal du lage om feminine nordmenn og tøffe øst-europeere? Dette er mitt første🤷🏼♀️ Flere som er enig da😂 Anonymkode: f32ba...58d 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #5 Skrevet 22. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er mitt første🤷🏼♀️ Flere som er enig da😂 Anonymkode: f32ba...58d Woho noen er enig med deg. Heldig Anonymkode: 5e71e...6e7
SoWhat? Skrevet 22. mai 2020 #6 Skrevet 22. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er mitt første🤷🏼♀️ Flere som er enig da😂 Anonymkode: f32ba...58d Ok? Ja, er visst det da. Men jeg vet om flere østeuropeiske par. Der har dama alt å si 🙂 de er ikke så tøffe hjemme hos dem gitt. Men det gjør ingenting. Damene vet hvor skapet skal stå i den kulturen 😄 1
Cuntzilla Skrevet 22. mai 2020 #7 Skrevet 22. mai 2020 (endret) Jeg er heller ikke glad i sosse-looken, men den slitne østeuropeiske torpedo fra 90tallet-looken får det heller ikke til å dunke i tissen akkurat. De sosseguttene er vel glad i sin stil og har vel draget på den type damer og menn som de liker da, sånn er det med oss alle. Folk er forskjellige og liker forskjellige ting, og takk og pris for det. Endret 22. mai 2020 av Cuntzilla 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #8 Skrevet 22. mai 2020 Nå er vel paradise hotel sossete akkurat. Er vel mer white trash. Anonymkode: 57b5e...526 3
Antiviruset Skrevet 22. mai 2020 #10 Skrevet 22. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: En ting jeg ikke forstår er at disse «sosseguttene» tror de er så attraktive? og da mener jeg med menn som kler seg feminint , masse merkekler, langt hår med sleik.. typisk Frogner, Nordstrand osv . Ser mange av disse og på TV feks paradise hotell... Det er så LITE tiltrekkende , har ikke ord... Hva i svarte skjedde liksom med verden når mennene blir mer feminin enn damene her i landet ? I tillegg personligheten til norske menn kan jeg si er veldig merkelig .. med engang man kommer til Øst Europa er de mye mere mannlige og en helt annen personlighet . Anonymkode: f32ba...58d Men de er mange som finner slike attraktive! Og det er fakta. Utseende har ekstremt mye å si i vårt samfunn idag, og disse lever herrens glade dager lenge, helt til alderen og livsstilen deres innhenter de. Tipper de da også klarer å få seg en eller annen bimbo som de henger med, eller langt yngre kvinner så langt det bare går. 50 årene kommer og da er det ofte slutt uansett. Både for kvinner og menn som er slik du skisserer de. Men har aldri irritert meg over det, det er deres valg. Men så er det jo slik at vi som ikke er slik? Vi enser jo det bare ikke. Lever helt andre liv, og hører bare om dette i media. 1
Antiviruset Skrevet 22. mai 2020 #11 Skrevet 22. mai 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er vel paradise hotel sossete akkurat. Er vel mer white trash. Anonymkode: 57b5e...526 Det er nå noen fargede der også uten at det fremstår som noe bedre. Når dette diskuteres i lunsj pausen på jobben begynner jeg å lure på hva de egentlig ser på tv Da melder jeg meg ut, og går og jobbe i stedet for, eller penser det over på fotball og sier at Engelsk fotball må avlyses. Da bryter helvete løst når Liverpool supporterne får totalt nedsmelting
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #12 Skrevet 22. mai 2020 Folk får gjøre som de vil. En pen mann er pen uansett hvilken sleik eller klesstil han har. Øst-europeere er ikke kjent for å være gode ektemenn, de mannetendensene du beskriver er ikke grunnlag for å ha et lykkelig forhold. For meg er en mann en MANN når han velger ansvar og ofrer for andre, og løfter sin kvinne opp og lar alle vite at "hu der, hu er dama mi". Og dette gjør min mann, som er tynn, kler seg i slacks og preppy casual, har litt lengde på håret med krøller. Nei han ligner ikke på de i PH, men en tenker ikke akkurat tømmerhogger når han kommer inn døra. Fokuser på det som virkelig betyr noe, om du skal gå og rive deg i håret av sånt piss så kommer du til å klikke. Anonymkode: 7deca...8c5
Djungelvrål Skrevet 22. mai 2020 #13 Skrevet 22. mai 2020 Har egentlig aldri skjønt hvorfor ikke menn skal få lov til å både pynte seg mer med både smykker, farger og brukes sminke. Vi har jo alle disse fordelene, så hvorfor ikke de? En mann som har fine smykker og er riktig kledd fremhever maskuliniteten sin akkurat som det gjør for oss. Er da ikke et kjede eller bronzer i ansiktet som avgjør om en mann er mann!
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #14 Skrevet 22. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: En ting jeg ikke forstår er at disse «sosseguttene» tror de er så attraktive? og da mener jeg med menn som kler seg feminint , masse merkekler, langt hår med sleik.. typisk Frogner, Nordstrand osv . Ser mange av disse og på TV feks paradise hotell... Det er så LITE tiltrekkende , har ikke ord... Hva i svarte skjedde liksom med verden når mennene blir mer feminin enn damene her i landet ? I tillegg personligheten til norske menn kan jeg si er veldig merkelig .. med engang man kommer til Øst Europa er de mye mere mannlige og en helt annen personlighet . Anonymkode: f32ba...58d Helt enig! 🙈 Jeg blir så flau og kvalm av sånne gutter. Spesielt når de legger ut bilder av seg selv på Instagram med dyre klokker og biler, poserer med mobilen i hånden som om de skulle være Guds gave til kvinnen. Selve stereotypen blir også veldig furtene når man avviser dem. Anonymkode: 55c16...ada 2
Djungelvrål Skrevet 22. mai 2020 #15 Skrevet 22. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig! 🙈 Jeg blir så flau og kvalm av sånne gutter. Spesielt når de legger ut bilder av seg selv på Instagram med dyre klokker og biler, poserer med mobilen i hånden som om de skulle være Guds gave til kvinnen. Selve stereotypen blir også veldig furtene når man avviser dem. Anonymkode: 55c16...ada Er det ikke like ille når kvinner poserer med dyre klokker og mobilen?? 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #16 Skrevet 22. mai 2020 Hvis de oppfører seg bra er det samme for meg hvordan de ser ut, egentlig. Men hva får deg til å tenke at østeuropeere er bedre? Da tenker jeg hold deg langt unna og det pga oppførsel og kvinnesyn. Anonymkode: c28b8...cc8 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #17 Skrevet 22. mai 2020 2 timer siden, Apocalypte skrev: Er det ikke like ille når kvinner poserer med dyre klokker og mobilen?? Det er kanskje der det ligger. Posører er ille, uansett kjønn. Anonymkode: d950c...4b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå