AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1 Skrevet 22. mai 2020 Jeg ble tvunget med på pub når vi hadde julebord, og stod da i kø for å få meg en øl. Det var blitt ganske sent på kvelden og mange begynte å bli fulle og høylydte. Jeg hadde stått ganske lenge og ventet på at det skulle bli min tur. Dultet to kvinnfolk borti meg som bare vrengte seg foran meg. Jeg er alt for beskjeden til å si fra eller gjøre noe motstand. Så kom det en gjeng med stivpyntede gutter som også bare stilte seg foran meg som om jeg var luft. Jeg er 160 høy og ble jo helt borte bak disse. Skulle akkurat til å gi opp og gå slukøret tilbake til plassen min da jeg kjente to sterke mannehender rundt meg, en stemme som sa "tror nok hun her var før dere i køen" og før jeg visste ordet av det stod jeg helt inntil bardisken og fikk kjøpt meg drikke på 2 sekunder. Jeg kjente denne mannen bak meg hele tiden. Kjente varmen fra han, lukten. Akkurat som han stod der og passet på meg. Jeg ble så smigret og varm av situasjonen. Måten han galant men bestemt flyttet meg frem i køen, måten han holdt rundt meg. Jeg ble så utrolig kåt av det men turte aldri snu meg for å se hvem dette var. Men det var på en måte urelevant hvem det var, hvor gammel han var, hvordan han så ut. Styrken hans, varmen fra kroppen hans, lukten av han tente meg virkelig. Angrer sånn på at jeg ikke snudde meg og takket han. Kommer aldri til å glemme det øyeblikket. Jeg blir generelt veldig kåt av å kjenne en manns fysiske overlegenhet. Å bli løftet av en mann, å få hjelp av en mann til å flytte noe tungt. Sånne ting. Her om dagen var det et par stykk fra et flyttebyrå i blokka her som bar møbler, jeg ble varm inni meg av å se dette. Hvorfor blir jeg sånn? Eller er det bare slik vi kvinner er skrudd sammen, at vi skal bli smigret og tiltrukket av dette? 😝🙈 Anonymkode: 679dc...c95 18
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #2 Skrevet 22. mai 2020 Ja, så klart! Elsker å bli løftet av sterke mannehender som om jeg er 12 kg 😍😍 Blir sååå tent av det. Anonymkode: 9d768...cd3 6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #3 Skrevet 22. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, så klart! Elsker å bli løftet av sterke mannehender som om jeg er 12 kg 😍😍 Blir sååå tent av det. Anonymkode: 9d768...cd3 Ja ikke sant?? Finnes ikke noe diggere ❤️ Anonymkode: 679dc...c95
Hr. Aktiv Skrevet 22. mai 2020 #4 Skrevet 22. mai 2020 Noen damer er slik. Har gjort det samme med ei dame i kø på byen en gang. Hun ville bli min venn etterpå. 7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #5 Skrevet 22. mai 2020 Blir helt mo i knærne selv når sånt skjer. En fordel med å være lav er jo at noen menn liker å passe på😁 Anonymkode: 1bae1...e44 6
pia mater Skrevet 22. mai 2020 #6 Skrevet 22. mai 2020 Jepp! Men og at de ser lille meg og faktisk gjør noe så snilt selv om jeg er en fremmed. 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #7 Skrevet 22. mai 2020 12 minutter siden, Hr. Aktiv said: Noen damer er slik. Har gjort det samme med ei dame i kø på byen en gang. Hun ville bli min venn etterpå. Fortsett å gjøre sånne ting ❤️ Anonymkode: 679dc...c95 5
Hr. Aktiv Skrevet 22. mai 2020 #8 Skrevet 22. mai 2020 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir helt mo i knærne selv når sånt skjer. En fordel med å være lav er jo at noen menn liker å passe på😁 Anonymkode: 1bae1...e44 8 minutter siden, pia mater skrev: Jepp! Men og at de ser lille meg og faktisk gjør noe så snilt selv om jeg er en fremmed. Køkultur heter det. Ingen går foran her eller sniker uten en åpenbar grunn til det. Folk som da hever seg over og prøver en rask en for egen latskap og vinning har ingenting der å gjøre. De skaper bare missnøye og ufred noe de skjønner veldig raskt når jeg påpeker dette. Synd at ikke alle tørr snakke eller blir hørt pga. størrelsen sin. Jeg er heldigvis født med et utseende og et blikk som virker preventivt mot en videre "dialog". Det blir stort sett slik jeg har fortalt. Endret 22. mai 2020 av Hr. Aktiv 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #9 Skrevet 22. mai 2020 Jeg løftet ei venninne opp og kastet henne på sengen i forkant av vår første sex, ho påstod etterpå at det gikk for ho da..... Anonymkode: 361a1...259 6
pia mater Skrevet 22. mai 2020 #10 Skrevet 22. mai 2020 2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Køkultur heter det. Ingen går foran her eller sniker uten en åpenbar grunn til det. Folk som da hever seg over og prøver en rask en for egen latskap og vinning har ingenting der å gjøre. De skaper bare missnøye og ufred noe de skjønner veldig raskt når jeg påpeker dette. Synd at ikke alle tørr snakke eller blir hørt pga. størrelsen sin. Jeg er heldigvis født med et utseende og et blikk som virker preventivt mot en videre "dialog". Det blir stort sett slik jeg har fortalt. Så bra det finnes menn som deg! Jeg har mange ganger opplevd å ikke bli tatt seriøst pga alder og at jeg ser yngre ut enn jeg er (og i tillegg er kvinne). Greit nok jeg er snart 22 år, men hjelper ikke stort når jeg er 160 cm høy og har ansiktet til en femtenåring 🥴 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #11 Skrevet 22. mai 2020 Jeg hadde tent på dette. Skulle ønske jeg var liten og nett og bare kunne blitt kastet rundt, men er 175 cm og 68 kg 😆 Anonymkode: ac5da...f2e 2
Mona Sax Skrevet 22. mai 2020 #12 Skrevet 22. mai 2020 (endret) Jeg blir også tent av fysisk sterke menn, se og kjenne muskler, bli løftet opp (kommer an på omstendighetene naturligvis) og vite at han kan beskytte om nødvendig. Tror det er et gammelt ur-instinkt som kicker inn der. Endret 22. mai 2020 av Mona Sax 4
Hr. Aktiv Skrevet 22. mai 2020 #13 Skrevet 22. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde tent på dette. Skulle ønske jeg var liten og nett og bare kunne blitt kastet rundt, men er 175 cm og 68 kg 😆 Anonymkode: ac5da...f2e Dette er fjærvekt. 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #14 Skrevet 22. mai 2020 10 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Køkultur heter det. Ingen går foran her eller sniker uten en åpenbar grunn til det. Folk som da hever seg over og prøver en rask en for egen latskap og vinning har ingenting der å gjøre. De skaper bare missnøye og ufred noe de skjønner veldig raskt når jeg påpeker dette. Synd at ikke alle tørr snakke eller blir hørt pga. størrelsen sin. Jeg er heldigvis født med et utseende og et blikk som virker preventivt mot en videre "dialog". Det blir stort sett slik jeg har fortalt. Alle ekser og dater har vært fullt klar over at jeg elsker musklene deres og at de "slenger" meg litt rundt. Og slike menn er så sykt sexy! 👌 Ingen kødder med deg liksom... Sukk Anonymkode: 1bae1...e44 5
Hr. Aktiv Skrevet 22. mai 2020 #15 Skrevet 22. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Alle ekser og dater har vært fullt klar over at jeg elsker musklene deres og at de "slenger" meg litt rundt. Og slike menn er så sykt sexy! 👌 Ingen kødder med deg liksom... Sukk Anonymkode: 1bae1...e44 Det kommer tydelig frem til enkelte, men det er også viktig at man bruker denne kraften til noe fornuftig da. Jeg synes det er morro og slenge dama rundt eller bare sette henne på skuldrene. De blir litt forfjamset hvis jeg kommer bakfra og gjør det. Dette er et fantastisk øyeblikk. 😄 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #16 Skrevet 22. mai 2020 6 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Det kommer tydelig frem til enkelte, men det er også viktig at man bruker denne kraften til noe fornuftig da. Jeg synes det er morro og slenge dama rundt eller bare sette henne på skuldrene. De blir litt forfjamset hvis jeg kommer bakfra og gjør det. Dette er et fantastisk øyeblikk. 😄 Kun lek og moro, ypper ikke på byen for å få noen til å redde meg .😅 I mine yngre dager så hendte det titt og ofte at fremmede menn på byen plutselig løftet meg osv. Morsomt det! Anonymkode: 1bae1...e44
Bareine Skrevet 22. mai 2020 #17 Skrevet 22. mai 2020 Enig! Deilig med en sterk mann. 😍 Gjør at jeg føler meg ekstra kvinnelig.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #18 Skrevet 22. mai 2020 Er kjærestemateriale for meg. Han trenger ikke være noe boler eller svær akkurat, men den litt gammeldagse følelsen hvor en mann tar litt ansvar, er gentleman og passer på er nok til å få meg himmelfallen ❤️ Skjønner godt du falt for dette. Tenker fremdeles på en date som gjorde noe lignende, kommer aldri til å glemme han Anonymkode: b50b4...082 6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #19 Skrevet 22. mai 2020 Jeg hadde en pulevenn for et par år siden. Han sendte meg et bilde av den nye terrassen sin. Ble sprengkåt ved synet av alle disse treplankene. Han hadde bygget den helt selv. Han Hadde BYGD den..... Selv😉 🤤💪💧 Anonymkode: e3c3d...6c7 19
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #20 Skrevet 22. mai 2020 Over 190 og 100 kg. Det er stort sett muskler! Har alltid fått positiv oppmerksomhet for det både fra kvinner og menn! Har inntrykk av at når en del damer først får oppleve en muskuløs mann som ikke er for forfengelig, så blir en dvask kropp litt stusselig etterpå! Er hvertfall det jeg har fått høre, men hvem vet, kanskje de sa det for å blidgjøre meg 😂 Anonymkode: 15dac...c55 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå