Gå til innhold

Var i begravelse. Flere klemte de pårørende.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er klart at dette er behagelig, men det må forbys pga smittefaren. Det beste hadde vært om all berøring mellom mennesker ble forbudt og straffbar.

Anonymkode: d853c...71f

Nei, det må det ikke. 

Anonymkode: db2ed...903

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det må det ikke. 

Hvorfor svarer dere denne psykisk syke personen som skriver om straff, henrettelse og forbud mot fysisk kontakt for alle, inkludert foreldre, barn og kjærester i tråd etter tråd? Denne personen søker oppmerksomhet, han er bitter for noe, og det beste er å ikke gi ham denne oppmerksomheten. Da slutter han etter hvert. 

Anonymkode: 401f4...e0b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det må det ikke. 

Hvorfor? Smittevernloven må gå foran det som føles behagelig for den enkelte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor svarer dere denne psykisk syke personen som skriver om straff, henrettelse og forbud mot fysisk kontakt for alle, inkludert foreldre, barn og kjærester i tråd etter tråd? Denne personen søker oppmerksomhet, han er bitter for noe, og det beste er å ikke gi ham denne oppmerksomheten. Da slutter han etter hvert. 

Det å ta smitteproblemet på alvor er da intet sykdomstegn.

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge de pårørende selv ønsket å motta klemmer, er det helt greit at medmenneskelighet går foran frykten for et virus som er nesten borte i Norge.

Anonymkode: 7fc8d...6f3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg nileser ikke koronatrådene på forumet, og det synes jeg der er rart å forvente at man gjør. Faktisk er dette en av de første jeg leser da jeg synes begravelse er en situasjon der vi bør vise omtanke for hverandre heller enn å kritisere. 

Jeg svarer for øvrig på det jeg vil. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg nileser ikke koronatrådene på forumet, og det synes jeg der er rart å forvente at man gjør. Faktisk er dette en av de første jeg leser da jeg synes begravelse er en situasjon der vi bør vise omtanke for hverandre heller enn å kritisere. 

Jeg svarer for øvrig på det jeg vil. 

Men da fortsetter han bare. 

AnonymBruker
Skrevet

Men da fortsetter han bare. 

Hvorfor han, hvorfor ikke hun. Innfør hen når du ikke vet!

• Liker 2
  • Opprett ny...