AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1 Skrevet 22. mai 2020 Noen som har tips til salonger i Oslo som kan tegne/forme bryn som har en naturlig look? Som i: bryn som er fiksa men egentlig ikke ser fiksa ut.. Har sjekket en del bilder fra diverse salonger, men de fleste tilbyr denne looken som er så populær nå, med svært markerte bryn. Skjønner det er moten og alt det der, men jeg vil egentlig bare få fikset opp i form og fasong og beholde det naturlige for øvrig. Jeg hadde sett helt crazy ut med moteriktige bryn. Er i midten av 30-årene og har litt stusselige bryn fordi overplukking var poppis da jeg vokste opp.. Så her må det fylles ut og formes. Anonymkode: bccf3...5b5 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #3 Skrevet 22. mai 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har tips til salonger i Oslo som kan tegne/forme bryn som har en naturlig look? Som i: bryn som er fiksa men egentlig ikke ser fiksa ut.. Har sjekket en del bilder fra diverse salonger, men de fleste tilbyr denne looken som er så populær nå, med svært markerte bryn. Skjønner det er moten og alt det der, men jeg vil egentlig bare få fikset opp i form og fasong og beholde det naturlige for øvrig. Jeg hadde sett helt crazy ut med moteriktige bryn. Er i midten av 30-årene og har litt stusselige bryn fordi overplukking var poppis da jeg vokste opp.. Så her må det fylles ut og formes. Anonymkode: bccf3...5b5 Bryn lamination behandling ser ut til å være det du tenker på. Anonymkode: f38fd...c18 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå