Gå til innhold

Hva spiser dere sammen med rekesalat?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare lurer på hva som er vanlig.

Anonymkode: cacf1...1ca

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Har det på brødskive med smør.

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Har det på brødskive med smør.

Jeg og. Rekesalat er pålegg for meg, ikke "hovedrett". :) 

Anonymkode: c16ef...060

• Liker 1
Skrevet

På brødskive med agurk.

Skrevet

Jeg har det til pølse i brød. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pølse

Anonymkode: e7aa8...025

AnonymBruker
Skrevet

På billig-pøler eller skiver. Spent på andre alternativ :)

Anonymkode: 705e1...87e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det på brødskiva. Er sjeldent jeg har noe annet enn kun brødskiva og rekesalaten. Har spist det på pølse en gang eller to, men det var ingen favoritt.

Anonymkode: 04f91...9f4

Skrevet

Kun til to ting. Enten på brødskiven med en kokt skinke under. Eller på en pølse m/brød.

• Liker 2
Skrevet

På brødskive oppå enten skinke eller fiskepudding, eller på pølse i lompe. 

AnonymBruker
Skrevet

På brødskive, men fiskepudding på, deretter finhakket purre eller vårløk over. Gressløk funker sikkert også. Det må prøves, er en høydare!

Anonymkode: 6e12d...2aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spiser det kun når jeg lager toast skagen, eller klassisk rekecocktail til forrett eller tapasbordet. 

Toast skagen lager jeg helst med reker og kreps, hjemmelaget majo, rødløk, dill, creme fraiche, sitron. Og med en god skive dansk rugbrød. Og litt rogn. 

Rekecoctail - reker, avocado, agurk, salat, hjemmelaget majo, rømme, dill, worstershiresaus. Gjerne litt rugkjeks og rogn som pynt/tilbehør. 

Anonymkode: cd801...919

Skrevet

På grillpølser i brød og lompe, med ketchup og sennep. Det syns jeg er sjukt godt, og jeg husker første gang en overtalte meg til å prøve. Jeg er faktisk glad i pølser, men med rekesalat?? Det syns jeg hørtes helt merkelig ut! Men det ble en liten favoritt må jeg si. Har iblant på loff, men klarer sjelden mer enn en skive med det. 

Skrevet

Jeg er egentlig ikke så glad i rekesalat, men hvis jeg har reker til overs pleier jeg å pille dem og lage reker i majones, det ligner jo litt og jeg spiser det på brødskive. Det gjør jeg hvis jeg en sjelden gang spiser rekesalat også, kun som pålegg på brødskive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...