Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #21 Del Skrevet 18. september 2002 Hei du! Mi katte vurderer JEG iallefall å kalle Nemi. Hun er helt sort, og fullstendig gal :D. Mira dekker liksom ikke personligheten henne... Synes navn skal passe me hvordan katta oppfører seg. Hvordan navnet sitter på dyret. Men lykke til videre! Å finne navn er gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mailin Skrevet 18. september 2002 #22 Del Skrevet 18. september 2002 Elvis Lego(las ?) Bjarne Frodo Odin Tiger Ozzy Neo Løvegutt Moses Synest Zorro var eit godt forslag òg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #23 Del Skrevet 18. september 2002 Ozzy er TØØØFT!!!!! . Har selv en Me-To-You-bamse som heter det, navnegitt av nå exen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinki Skrevet 19. september 2002 Forfatter #24 Del Skrevet 19. september 2002 Hei hei! Nå har den navnløse fått navn. :D Min kjære satt å koset med han igår, og så sa han "Zorro.. Du ser ut som en Zorro, du.. " Så Tilde, takk for tipset!(selv om min mann sikkert ikke har lest dette.. Har du vel, kjære?? :D ) Jeg måtte jo si meg helt enig, egentlig ser han ut som en Zorro.. Rabalder, mammaen til lille Zorro (som kommer til å bli svææær), heter Nemi.. Hun er helt sort, og litt sprø. Kult navn, spør du meg. :D Takk for alle gode forslag, det var mange jeg skulle ha brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-79 Skrevet 19. september 2002 #25 Del Skrevet 19. september 2002 Synts cæsar var litt kult jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 19. september 2002 #26 Del Skrevet 19. september 2002 Muscat er heller ikke så dumt ett kattenavn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinki Skrevet 19. september 2002 Forfatter #27 Del Skrevet 19. september 2002 Hehehe.. Det var et kult navn. Muscat, ja.. :D Hmm.. Får legge inn søknad på navne-endring.. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2002 #28 Del Skrevet 20. september 2002 :D Hey hey!! Jeg "vant"!!! Det var faktisk det første jeg tenkte på.. Koselig! Muscat var også kult da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 20. september 2002 #29 Del Skrevet 20. september 2002 :oops: Det var meg det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå