tinki Skrevet 14. september 2002 #1 Del Skrevet 14. september 2002 ..trenger et navn!! Han er en uke gammel, og har ikke fått noe navn.. Stakkars liten. :oops: Han er svart med en liten hvit flekk på brystet. Er det noen som har et navneforslag eller to til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 14. september 2002 #2 Del Skrevet 14. september 2002 Tritonus er fint....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 14. september 2002 #3 Del Skrevet 14. september 2002 Spot! Eller hva med Onyx? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. september 2002 #4 Del Skrevet 14. september 2002 Så søtt. Finn et skikkelig godt navn til han, et slikt som er katten verdt. Jeg har en hankatt som heter Mikkel. Så på først og sist i går at Unni Lundell hadde en katt som het Knut. Det synes jeg også er et kult navn på en katt. Mye bedre en; flekken eller lurven osv :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 14. september 2002 #5 Del Skrevet 14. september 2002 Mikkel var et bra navn. Knut minner meg litt for mye om postmannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 14. september 2002 #6 Del Skrevet 14. september 2002 hadde en katt da jeg var liten som het Preben....(syntes det passet seg på en katt jeg ) No har vi en ung frøken pus som vi kaller pus men heter Frida.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 14. september 2002 #7 Del Skrevet 14. september 2002 Claudius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 14. september 2002 #8 Del Skrevet 14. september 2002 Pusling eller Pjusken. Hadde en katt som het Nøste en gang, men det var hokatt da..... Lukas Snowball.... Per Rupert Martin (flott navn på en katt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 14. september 2002 #9 Del Skrevet 14. september 2002 Høres ut som en liten tøffing. Hva med: Zorro Tinka Albert(o) Når jeg erter min katt kaller jeg han silkesvans eller fløtepus... Vanligvis er han ganske barsk av seg, men går måtte han reddes ned fra garasjetaket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 14. september 2002 #10 Del Skrevet 14. september 2002 En tøffing kan ikke hete Tinka, assa! Bedre med Martin da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinki Skrevet 14. september 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 14. september 2002 Hei alle sammen! Tusen takk for mange gode tips! Kan ikke kalle katta Lucas.. Det navnet har jeg jo tenkt å gi min framtidige baby.. Kom gjerne med flere forslag. Tror nok han blir en liten tøffing, ja.. Han er enebarn, og er allerede godt kjent med vår 2 år gamle golden retriever, og med sin mors onkel (som KANSKJE er hans far, selv om jeg ikke tror det..) I det hele tatt, han blir nok stor og tøff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Majken itte pålogga Skrevet 14. september 2002 #12 Del Skrevet 14. september 2002 Loffe Magnus Odin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2002 #13 Del Skrevet 14. september 2002 Hva med? Sylvester Milky Donnie Kasper Rudolf Rambo Edvart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinnen Skrevet 14. september 2002 #14 Del Skrevet 14. september 2002 Hva med Karsten??? vet om en katt som heter det......den er ganske kul!!! Ellers så har jeg selv en katt som heter Buster han er svart langhåret (med litt hvitt i brystet) og er gatas skrekk!! Ha en fin helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 14. september 2002 #15 Del Skrevet 14. september 2002 Se for deg et av disse navna på katten: JESPER KORNELIUS-PUS LAMMAS CÆSAR GEORG MORSE OTTO OSIRIS :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 14. september 2002 #16 Del Skrevet 14. september 2002 Hva med Karsten??? vet om en katt som heter det......den er ganske kul!!! Det er et røft navn. Vet om en katt som het det selv... Men hva med Einar Førde? Vet faktisk om en katt som het det også, utrolig morsomt spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissie Skrevet 14. september 2002 #17 Del Skrevet 14. september 2002 Lucifer? Slik som katten i Askepott? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 15. september 2002 #18 Del Skrevet 15. september 2002 hva med Felix? Oliver? Roxy? Simba? og til care: katten til unni lindell heter knut fordi den er oppkalt etter Knut Hamsun, og Knut Faldbakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. september 2002 #19 Del Skrevet 17. september 2002 Har pusegutten fått noe passende navn?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinki Skrevet 17. september 2002 Forfatter #20 Del Skrevet 17. september 2002 Hei Tilde! :D Nei, han har ennå ikke fått noe navn. Han går foreløbig under navnet Lillepus. Men det blir vel forandring på det etterhvert. Han har begynt å åpne øynene nå, kanskje jeg finner på noe navn når han begynner å se på meg.. :D Men du skal tro jeg og min kjære har lagt våre hoder i bløt, men lillepus er liksom bare navnløs.. Merkelig. De andre kattene våre har fått navn med en gang.. Tar fortsatt imot tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå