Gå til innhold

Om det å spille spill med gutten du prater/holder på med

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hva folk mener om å spille "the game" (eller hva heter dette?)

Når du prater  med en gutt, og dere melder, det å vente 2-3 dager før dere melder osv?

Hvor greit er dette?

Inrømmer selv at jeg synes det er litt gøy, og at det er spennende. Det blir mindre kjederlig og du kan glede deg eller sitte i spenning til neste melding og det er mer gøy enn å få mange meldinger. 

Har opplevd ofte at du kan da få meldinger som er veldig uinteressante.

NÅr gutta jeg melder med  spiller denne leken, opplever jeg at  får du litt mer spennende snaps -Men det kan være fordi du rett og slett ser frem til å åpne dem og dermed tenker litt igjennom hva dus ender oftere.

Med andre ord "the game" virker? :)

Kansje ikke for alle ?

Finens det faser hvor du kan spille "the game" ?

Hvor er isåfall dette?

Er nygjerrig!

Hva er deres erfaringer og opplevelser? Hva tenker dere om dette?

Synes somsagt det er en fin taktikk/metode, men å la det gå en uke, da har du gått for langt! 

PLuss at du må gi litt flørt underveis da! ;)

Anonymkode: 3a314...458

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at det å spille spill med noen kan være et tegn på psykiske problemer. Er du usikker på deg selv? Har du lav selvtillit eller selvbilde? Er du usikker på han? Du er kanskje ikke interessert nok i han, men holder han varm til du finner en du egentlig ønsker å bruke tid med? Om noen driver å venter mange timer og dager før dem gidder å svare på en melding, ja da er dem rett og slett ikke verdt tiden min. Hvorfor i all verden skal jeg sitte å vente på han? Da bruker jeg tiden min i stedet på noen som faktisk svarer og tar initiativ til kontakt. Hva er egentlig poenget med å se at du får en melding, men ikke gidde å åpne den før dagen etter? Ingen har så dårlig tid og de fleste sjekker mobilen sin ofte. Om han  bruker mange timer eller dager på å svare deg så er du rett og slett ikke en prioritet, og han er ikke interessert i deg. 

Anonymkode: 4cd31...672

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at det å spille spill med noen kan være et tegn på psykiske problemer. Er du usikker på deg selv? Har du lav selvtillit eller selvbilde? Er du usikker på han? Du er kanskje ikke interessert nok i han, men holder han varm til du finner en du egentlig ønsker å bruke tid med? Om noen driver å venter mange timer og dager før dem gidder å svare på en melding, ja da er dem rett og slett ikke verdt tiden min. Hvorfor i all verden skal jeg sitte å vente på han? Da bruker jeg tiden min i stedet på noen som faktisk svarer og tar initiativ til kontakt. Hva er egentlig poenget med å se at du får en melding, men ikke gidde å åpne den før dagen etter? Ingen har så dårlig tid og de fleste sjekker mobilen sin ofte. Om han  bruker mange timer eller dager på å svare deg så er du rett og slett ikke en prioritet, og han er ikke interessert i deg. 

Det trenger ikke å være personlig ment,for det er jo ikke det-Og vi snakker om maks 2 dager NOEN ganger,ikke hver eneste gang. Du er i et marked og akkurat som følrting skaper spenning i en ellers tris hverdag,vil det å kjenne litt på jaktinstinkt, være litt sunt også-I tillegg får du litt tid til å sette følelser litt på avstand noe som også kan være sunt. 

Du får muligheten til å gå litt ut fra de enomre følelsene(som du blir solgt av media som et slags altoppofrende idolisering av forhold dating og kjærlighet)

Jeg skulle egentlig ønske jeg var flinkere til å spille dette spillet sånnsett, jeg spiller litt,men ikke mye. Og svarer ALLTID innen 2 dager.

Er flink til å være tydelig på at jeg er direkteog tydelig på hvor jeg står og flørtende når jeg først svarer

TS

Skrevet

Spille spill er dumt. Du kan bli kødda med selv og. Jeg unngår det men noen ganger blir en dratt inn i det omtrent ubevisst... da kutter jeg som regel ut jeg vil ikke holde på sånn.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det trenger ikke å være personlig ment,for det er jo ikke det-Og vi snakker om maks 2 dager NOEN ganger,ikke hver eneste gang. Du er i et marked og akkurat som følrting skaper spenning i en ellers tris hverdag,vil det å kjenne litt på jaktinstinkt, være litt sunt også-I tillegg får du litt tid til å sette følelser litt på avstand noe som også kan være sunt. 

Du får muligheten til å gå litt ut fra de enomre følelsene(som du blir solgt av media som et slags altoppofrende idolisering av forhold dating og kjærlighet)

Jeg skulle egentlig ønske jeg var flinkere til å spille dette spillet sånnsett, jeg spiller litt,men ikke mye. Og svarer ALLTID innen 2 dager.

Er flink til å være tydelig på at jeg er direkteog tydelig på hvor jeg står og flørtende når jeg først svarer

TS

Som sagt, er man virkelig interessert i en person så driver man ikke med dette tullet. Det går an å jakte og bli jaktet på selv om man snakker daglig og visere interesse. Om man har avsluttet en samtale så går det såklart å vente 2 dager til man tar kontakt igjen for en ny samtale. Men å bevist gå 1-3 dager uten å åpne eller svare på en melding man har fått, er bare råtten oppførsel og lite attraktiv. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kun folk med dårlige komnunikasjonsevner og tvilsomme motiver holder på med dette. Ingen av delene vekker nevnverdig interesse hos meg. 

Anonymkode: 9f48d...e97

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, er man virkelig interessert i en person så driver man ikke med dette tullet. Det går an å jakte og bli jaktet på selv om man snakker daglig og visere interesse. Om man har avsluttet en samtale så går det såklart å vente 2 dager til man tar kontakt igjen for en ny samtale. Men å bevist gå 1-3 dager uten å åpne eller svare på en melding man har fått, er bare råtten oppførsel og lite attraktiv. 

Signerer. Og har aldri opplevd at folk som holder på sånn har vist seg å være skikkelig interessert. Da er de der bare for det spillet tror jeg, det blir ikke noe varig ut av det. Så hva er poenget? Useriøst.

Jeg er dog enig i at man ikke skal sende meldinger bare for å sende meldinger. Men om man virkelig er interessert i en person så vil ikke meldingene bli kjedelige, nettopp fordi interessen er så stor. Selvfølgelig kan det gå en dag uten meldinger, men da er det helst fordi man er opptatt med andre ting. Om det begynner å gå flere dager i mellom så er man ikke interessert.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Engel skrev:

Signerer. Og har aldri opplevd at folk som holder på sånn har vist seg å være skikkelig interessert. Da er de der bare for det spillet tror jeg, det blir ikke noe varig ut av det. Så hva er poenget? Useriøst.

Jeg er dog enig i at man ikke skal sende meldinger bare for å sende meldinger. Men om man virkelig er interessert i en person så vil ikke meldingene bli kjedelige, nettopp fordi interessen er så stor. Selvfølgelig kan det gå en dag uten meldinger, men da er det helst fordi man er opptatt med andre ting. Om det begynner å gå flere dager i mellom så er man ikke interessert.

HVa med detå ta seg stid til å svare da?

Hører ofte at hvis du virkelig liker personen du prater med, så tar ud deg tild til å svare. 

Tenker på situajsoner hvor du ser at personen du prater med er aktiv, bare at personen ikke er aktiv med akkurat deg, og du har en melding som ikke er åpna. Hvor passer det inn?

Når begynner du å gå fra mellomfasen til dating fasen?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Tror at det å være interessert,kan ha mange forskjellige former-Har erfaring med at folk kan være interessert, men velge å ikke svare, det er jo ikke alltid det er noe å si heller. Uten at interessen ikke er tilstede-Kansje kjemien trengs å bygges opp. GÅr det forresten ann? Kan kjemien bli bedreu nderveis,ellerer den satt?

TS

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HVa med detå ta seg stid til å svare da?

Hører ofte at hvis du virkelig liker personen du prater med, så tar ud deg tild til å svare. 

Tenker på situajsoner hvor du ser at personen du prater med er aktiv, bare at personen ikke er aktiv med akkurat deg, og du har en melding som ikke er åpna. Hvor passer det inn?

Når begynner du å gå fra mellomfasen til dating fasen?

TS

Om jeg ser at en person er aktiv, men ikke gidder å lese eller svare på melding som jeg har sendt så vil jeg kutte ut vedkommende, for da er han ikke interessert. Enkelt og greit. Selvfølgelig tar man seg tid til å svare om man er interessert. Men jeg forventer ikke at folk skal svare i arbeidstiden feks. Eller når jeg vet han er sammen med ungene, er på trening osv. Man har jo et liv. Men man finner tid til å svare innimellom, innenfor et døgn.

Skjønte ikke helt det andre spørsmålet? Jeg velger å møte de jeg har fått kontakt med raskt, hvis det er det du tenker på med å gå fra mellomfasen til datingfasen (ellers kaller man gjerne perioden hvor man dater, men ikke har definert at man er i et forhold for mellomfasen). Altså etter 2-3 dager med chatting, hvis jeg føler dialogen flyter, vi har felles interesser og samme mål for datingen (for meg varig forhold) så vil jeg foreslå å møtes, om ikke han alt har gjort det. Dvs at det sjeldent går stort mer enn 1 uke fra kontakt opprettes til første date. Og om daten er bra så fortsetter man å ha kontakt. Og samme gjelder da også, blir det lenge mellom meldingene så er ikke interessen der.

Nå er jeg voksen da. Jeg skjønner at det kanskje er litt andre regler som gjelder i tenårene. Så hvis du er veldig ung TS så kan det hende det er litt annerledes. men uansett tenker jeg at det ang meldinger og svarfrekvens gjelder. Er interessen der så må man ikke vente veldig lenge på svar. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hva folk mener om å spille "the game" (eller hva heter dette?)

Når du prater  med en gutt, og dere melder, det å vente 2-3 dager før dere melder osv?

Hvor greit er dette?

Inrømmer selv at jeg synes det er litt gøy, og at det er spennende. Det blir mindre kjederlig og du kan glede deg eller sitte i spenning til neste melding og det er mer gøy enn å få mange meldinger. 

Har opplevd ofte at du kan da få meldinger som er veldig uinteressante.

NÅr gutta jeg melder med  spiller denne leken, opplever jeg at  får du litt mer spennende snaps -Men det kan være fordi du rett og slett ser frem til å åpne dem og dermed tenker litt igjennom hva dus ender oftere.

Med andre ord "the game" virker? :)

Kansje ikke for alle ?

Finens det faser hvor du kan spille "the game" ?

Hvor er isåfall dette?

Er nygjerrig!

Hva er deres erfaringer og opplevelser? Hva tenker dere om dette?

Synes somsagt det er en fin taktikk/metode, men å la det gå en uke, da har du gått for langt! 

PLuss at du må gi litt flørt underveis da! ;)

Det  bare din persepsjon og holdning at det er spennende. Det kan være helt annerledis for motparten.

Jeg opplevde det egentlig. Husker jeg var veldig interessert i en fyr.Vi pratet ganske jevn på snap.En dag han brukte 4 dager for å åpne snap fra meg. Kom etterpå med unnskyldninger at det var masse jobb.Det ødela mine følelser og stemning mellom oss. Da han sendte snap etterpå åpnet jeg det aldri siden det😅

Anonymkode: 24511...bc1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det  bare din persepsjon og holdning at det er spennende. Det kan være helt annerledis for motparten.

Jeg opplevde det egentlig. Husker jeg var veldig interessert i en fyr.Vi pratet ganske jevn på snap.En dag han brukte 4 dager for å åpne snap fra meg. Kom etterpå med unnskyldninger at det var masse jobb.Det ødela mine følelser og stemning mellom oss. Da han sendte snap etterpå åpnet jeg det aldri siden det😅

Haha,shit-Kjederlig da! :(

Hvordan tok han det?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg mistenker at en match somler med vilje for å gjøre seg kostbar, kutter jeg henne ut.

Anonymkode: 6a688...8e6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

4 dager også da-Det var jo litt mye synes jeg-Kansje 3 hadde holdt, kommer litt annpå hvor lenge dere har prata og hvordan slags type du prater med også..

Skrevet

Dersom man tror at man må spille spill for å fange den man er interessert i bør man gå i seg selv. Spiller noen spill med meg blir de kutta ut på timen. Slikt gidder jeg ikke. Det finnes en mellomting mellom å svare hver andre dag og på å skive en million meldinger i timen. 

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, Sirah skrev:

Dersom man tror at man må spille spill for å fange den man er interessert i bør man gå i seg selv. Spiller noen spill med meg blir de kutta ut på timen. Slikt gidder jeg ikke. Det finnes en mellomting mellom å svare hver andre dag og på å skive en million meldinger i timen. 

Akkurat! Det å svare innen kort tid viser en interesse! Alt annet viser at man faktisk ikke er så interessert. Spiller lite interessert og er interessert ? Da spiller man seg selv ut over sidelinjen. Voksne folk gidder bare ikke det. Men vis ikke så ekstremt mye mer interesse en det en "date" ligger i det heller. Da får de et maktforhold som mange bruker bevist. Så har det gått litt tid! Og da blir spill det samme som å drepe et kommende forhold. Aldri om jeg gidder å holde på slik ovenfor en som ikke viser interesse. Livet er for kort til slikt tull, og noe bare unge umodne mennesker driver på med.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...