Gå til innhold

Sendte bamse + blomster til døra hans på bursdagen hans via mestergrønn for 500 kroner! Likevel virker han ikke fornøyd!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Siden jeg og kjæresten min ikke møtte så mye en periode så valgte jeg å sende han gave i døra istedet for å kjøpe masse og vente 1-2 måned med å gi! 
nå har det gått 3 mnd siden og jeg snakka med han. Jeg føler han fornærmer meg? Eller overtenker jeg?

har tidligere fått komentar på tlf samtale hvor han sa «du ga meg bare blomster og bamse» så sa jeg at jeg har noe annet også for jeg ble flau

kan det hende han tok seg nært av det? Eller hva tenker dere

Jeg sparer penger og tenkte derfor en gave for 500 som blir levert i døra samme dag ville vært bra

3CB75958-86EF-44B3-81A7-5C5084F7DB35.jpeg

Anonymkode: d4117...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ehm hvor gamle er dere?

Anonymkode: 3c475...c69

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han skriver at han ikke liker blomster noe særlig.... 

Anonymkode: 65015...00c

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ehm hvor gamle er dere?

Anonymkode: 3c475...c69

Seriøst? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du sier du skal gi ham blomster, han sier han ikke liker blomster, du sender ham blomster allikevel?

Anonymkode: 737ed...5f5

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sier du skal gi ham blomster, han sier han ikke liker blomster, du sender ham blomster allikevel?

Anonymkode: 737ed...5f5

Jeg er den blå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Han vet sikkert ikke hva blomster koster og tror det er billig.

Man burde jo uannsett takk og sette pris på en bursdagsgave men han liker kanskje heller ikke så godt blomster og hadde satt mer pris på en gave som viste at du kjente ham bedre? Man kan få sendt hjem mange andre ting billigere enn blomster men gjort er jo gjort på det punktet :) Du får jo nesten bare forklare ham at du mente det godt og trodde han kom til å bli glad. Uannsett spesielt å slutte å snakke med deg pga skuffelse over bursdagsgave, dere bør kommunisere mye bedre. 

Anonymkode: c66f1...06b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette gir ingen mening. Verken det du skriver eller skjermbildet av chatten. Dere må kommunisere bedre. 

Anonymkode: 6257b...b63

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er dere tenåringer? 

Hva skal man med en bamse som voksen?? 

Anonymkode: 4ec48...d3a

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skriver at han ikke liker blomster. Hvorfor ikke kjøpe noe han ønsker seg? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det virker som han ble fornærmet over at han fikk blomster og bamse ja.. 🙄 Men synes det er spesielt at du gir han blomster, men mener at han ikke får kjøpe det samme til deg. Du skriver at du skal skrive ønskeliste, mens du sender han en gave du ikke hadde satt pris på å få selv. Det er litt spesielt. Jeg tror ikke jeg hadde hatt så lyst til å kjøpe gave til deg heller, etter meldingene du har sendt han. 😳

Anonymkode: 1fc0a...9f4

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

(Dette er ikke ment som frekt, for vet at noen kan ha litt problemer med å skrive)

Men har dere ikke snakket sammen på tre måneder ?

Anonymkode: 5cf07...c62

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Rant skrev:

Han skriver at han ikke liker blomster. Hvorfor ikke kjøpe noe han ønsker seg? 

Hun har før dette gitt blomster og bamse. Nå sier han (svarte bobler) at han skal gi det samme. Ts (blå bobler) sier at hun ikke liker det. Han svarer at han skal gi det allikevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

(Dette er ikke ment som frekt, for vet at noen kan ha litt problemer med å skrive)

Men har dere ikke snakket sammen på tre måneder ?

Tror hun mener at det er tre måneder siden hun ga blomster og bamse i gave

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anzii skrev:

Hun har før dette gitt blomster og bamse. Nå sier han (svarte bobler) at han skal gi det samme. Ts (blå bobler) sier at hun ikke liker det. Han svarer at han skal gi det allikevel. 

Ok, han vil vel gi henne en like nytteløs gave tilbake da. Hva i all verden skal han med en bamse og blomster. 

Blomster føler jeg er noe man gir som en liten oppmerksomhet i hverdagen. Eller i tillegg til en annen gave. Bamser gir man til småbarn eller vinner på tivoli. 

Men kan jo være han er en bamsesamler og dette var en "sjelden" bamse. Hva vet jeg. 

Tror TS gjør det lurt i å kjøpe noe mer personlig neste gang. Noe han virkelig ønsker seg. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
26 minutter siden, Anzii skrev:

Tror hun mener at det er tre måneder siden hun ga blomster og bamse i gave

Ok da skjønner jeg. 

Når han sier «skal gi deg blomster bare», så høres han misfornøyd ut. 

Men samtidig, litt rart å gi kjæresten sin blomster om man ikke engang liker det selv? (Med mindre man vet han har interesse for blomster).

Og så forvente at man skal få noe mer enn blomster tilbake ? 

Trur bare du må la den passere for denne gang. Umodent av han å være misfornøyd med gave, men umodent av deg å gi en gave du selv ikke hadde likt å få ? (som sagt med mindre han er veldig glad i blomster). 

(Jeg hadde blitt glad for blomster/bamse fra kjærsten min (Er jente, 30år))

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror ikke så mange menn setter stor pris på en bamse, litt for sukkersøtt.

Bestille blomster og bamse er også ganske upersonlig. Hadde satt mer pris på om de ble valgt ut og satt sammen av giver. Evt skriv et koselig kort, og gi noe billigere han har glede av ( feks t-skjorte, ullsokker, sykkelhansker, vannflaske, kaffekopp, opplevelse som kino/teater/standup/konsert eller lag en god middag).

Anonymkode: 51377...6a0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...