missluna Skrevet 27. juni 2005 #1 Skrevet 27. juni 2005 Varikke sikker på om dette vardet riktige forumet å spørre på, men... Hvilken dato er det man egentlig får fødselspengene? trodde det var den 26. (samme som man får sykepenger), men jeg har ikke fått noe enda..
Ann Forup Skrevet 28. juni 2005 #3 Skrevet 28. juni 2005 du får ikke penge før barnet er 1 måned gamml så du får først i næste månde så vidt jeg husker
missluna Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2005 du får ikke penge før barnet er 1 måned gamml så du får først i næste månde så vidt jeg husker Hva?? Jeg må da få penger før han er en måned gammel??
monja Skrevet 28. juni 2005 #5 Skrevet 28. juni 2005 Jeg mener jeg fikk fødselspenger den samme mnd som pjokken ble født, men barnetrygda måneden etter. Jeg fikk fødselspenger idag, så det er nok like rundt hjørnet. Men ta kontakt med trygdekontoret så får du vite helt sikkert.
missluna Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2005 Jeg mener jeg fikk fødselspenger den samme mnd som pjokken ble født, men barnetrygda måneden etter. Jeg fikk fødselspenger idag, så det er nok like rundt hjørnet. Men ta kontakt med trygdekontoret så får du vite helt sikkert. Ja det vardet jeg også trodde, at fødselspengene skulle komme rundt nå, men at barnetrygden kommer etter en måned:) *skjekke kontoen sin*
amarq Skrevet 28. juni 2005 #7 Skrevet 28. juni 2005 Du får fødselspenger fra tre uker før termin. Du får utbetalt pengene for juni rundt samme dato som sykepenger utbetales. De betales på etterskudd. Det er rart at du ikke har fått noe enda. På trygdeetaten.no kan du finne utbetalingsdatoer.
Ann Forup Skrevet 28. juni 2005 #8 Skrevet 28. juni 2005 sorry var vist ikke vogen i morges jeg mener selvfølgelig barnetrygden den får man først når barnet er 1 måned beklager :cry: jeg har kun fået engangsstønad og den fik jeg 4 uker før termin og færdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå