Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er en gutt som har levert en bacheloroppgave. I ettertid har jeg sett at jeg glemte å skrive hvilken utgave bøkene er i, i litteraturlisten. Er megastressa for at det kan være god nok grunn til å få stryk på bachelor, jeg har gjort alt annet riktig utenom dette.. Er det noen som vet noe om dette?? Er dette grunn nok til å stryke på en bachelor??? 

Anonymkode: 373ff...c85

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, selvfølge ikke!

Anonymkode: efca3...c89

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, selvfølge ikke!

Anonymkode: efca3...c89

Er du sikker? Står nemlig i det «kilde programmet» vi bruker på høgskolen, at utgave av bøkene i litteraturlisten skal være med 😞

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at du stryker på grunn av det. Ikke sikkert de legger merke til det en gang.

Anonymkode: dafd0...a70

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en formell feil, men jeg tviler på at den feilen alene vil medføre stryk. 

Anonymkode: 9c7ef...49b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det medfører nok ikke stryk, men det kan trekke ned. 

Anonymkode: 0f100...41c

• Liker 1
  • 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det? Ser selv at jeg har noen feil i litteraturlisten, og én i teksten så er livredd for å stryke… gikk det bra med deg?

Anonymkode: 73357...bf2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvordan gikk det? Ser selv at jeg har noen feil i litteraturlisten, og én i teksten så er livredd for å stryke… gikk det bra med deg?

Det gjorde det helt sikkert, feilen TS beskrev er ikke strykgrunn. 
Hilsen sensor

Anonymkode: 0b15e...a21

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg leverte masteroppgave med en veldig grov feil, både i litteraturlisten og løpende sitering. Jeg hadde nemlig klart å blande bøker. La oss si at jeg skrev Olsen i stedet for Larsen. Olsen ble altså sitert på noe han aldri hadde skrevet. Feil forfatter, feil bok, feil sidetall, alt var feil.

Og hvem endte jeg opp med å få som intern sensor? Olsen. Jeg fant det ut dagen før forsvaret mitt og hadde en beklagelse klar. 

Det ble ikke engang nevnt og jeg fikk A. Så dette ordner seg nok.

Anonymkode: 282ac...d05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...