Gå til innhold

Forlovelsesringen passer ikke!!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Trenger litt hjelp ang forlovelsesring. Først da jeg fikk den syns jeg den virket litt for stram, var nesten umulig å få av, måtte ta på såpe osv. Så bestemte meg ganske fort for å sende den inn for å utvide den 1,5 størrelse, betalte over 1000kr for dette, har nå fått den tilbake og føler den er for stor når jeg har den på. Når jeg vasker hendene snur ringen seg og diamanten lander på siden. Må ofte stille på den så den er plassert på midten. Syns dette er så kjipt! Men derfor lurer jeg på om det er «skadelig» for ringen om jeg nå minsker den igjen? (Er ganske smal nede der ringen sitter, men en god del breiere på knokkelen over.. hvor godt skal en ring sitte liksom? Og hvor kan jeg minske den der det ikke koster over 1000kr? Hilsen frustrerte meg

Endret av Taram123
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom det er (relativt) stor forskjell på omkretsen der ringen skal sitte og knoken, så kan du ikke finne noe som sitter perfekt. Du må velge om du skal ha den stram over knoken eller løs der den sitter.
Hva med å gå til en gullsmed og prøve forskjellinge størrelser sånn at du i alle fall ikke trenger å endre mer enn en gang til?

Jeg har ikke stor forskjell mellom de to stedene, så min sitter inntil uten å være løs. Men så har jeg ikke en diamant som kan snu seg heller, så det hadde ikke gjort noe om den var litt løsere. 

• Liker 1
Skrevet

Ja sant.. tusen takk for svar!

• 3 uker senere...
Skrevet

Har ogås hatt slik som soldtokk, men synes gummien blir fort brun. 

Diamanten er tyngst, så den vil alltid ha lyst å snu seg. Det du kan gjøre er å få sveiset på noen klumper på undersiden, som bidrar så ikke ringe snur seg så fort eller for mye. 

Skrevet

Tråden er ryddet for svar til spaminnlegg. 

Perelandra, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...