Gå til innhold

Et sted å høre til

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Serien "et sted å høre til" på NRK har dopet mange den siste tiden. 

Nå er det stopp og ingen dato for neste sesong. Hva skal vi som har blitt hektet på en episode til dagen gjøre nå 🥵

Noen som vet når den fortsetter? 🙏

Anonymkode: 82efa...6a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sesong 4 begynner på mandag, så fortsetter med en episode for dagen

Anonymkode: ae9ca...88f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sesong 4 begynner på mandag, så fortsetter med en episode for dagen

Anonymkode: ae9ca...88f

Og sesong 5 fortløpende etter det igjen. Jippi😀

Anonymkode: 7538e...10b

Skrevet

Jeg så en reklame for Grease i går, og det gikk plutselig opp for meg at Anna og Gino er blåkopier av Danny og Sandy😄

• Liker 7
Skrevet

Er det virkelig sant at sesong 4 kommer da? Hurra! MEN, jeg syns det er irriterende å frustrernde å måtte vente på episodene....prøvde å starte free trial på amazon for å se neste sesong, men de var låst til amerikanske adresser. 

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, ada@ skrev:

Er det virkelig sant at sesong 4 kommer da? Hurra! MEN, jeg syns det er irriterende å frustrernde å måtte vente på episodene....prøvde å starte free trial på amazon for å se neste sesong, men de var låst til amerikanske adresser. 

Det er sant ja. Om du ser på NRK appen så står det når episodene slippes. 4 episoder i uka. Så ny sesong på mandag 😁 Alle sesongene skal sendes fortløpende 

Anonymkode: 93d95...777

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant ja. Om du ser på NRK appen så står det når episodene slippes. 4 episoder i uka. Så ny sesong på mandag 😁 Alle sesongene skal sendes fortløpende 

Sjekket nrk og ja, de kommer🎉! Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det! 

Skrevet

Herlig serie 🙂 Synes riktignok at det er litt usannsynlig at det skal være så mye trøbbel i en familie 😧

• Liker 4
Skrevet
På 23.5.2020 den 11.54, AnonymBruker skrev:

Går denne bare på nett-TV, eller går den på lineær også? 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Helgeline skrev:

Går denne bare på nett-TV, eller går den på lineær også? 

Begge deler, men muligens bare 1 episode i uken lineært. 

Anonymkode: c2514...a0b

Skrevet

Etter det som skjedde i sesong 3 så er det nesten så jeg ikke orker å se på mer!😡

Spoiler

Regina?? Nå klikker det for meg!!

• Liker 4
Skrevet

Herlig serie som bare blir mer og mer spennende!! Skulle ønske den kunne streames et annet sted, der alle sesongene lå tilgjengelig 😀

AnonymBruker
Skrevet

Liker serien godt, men syns det er i overkant mye intriger. 

Anonymkode: 6a0cb...a4e

• Liker 3
Skrevet

Ser på den når jeg kjeder meg, men synes noe er litt urealistisk, f.eks. at man blir ør og merker virkningen av morfin med en gang man har tatt en medisinsk munnfull. Vet ikke hvor langt dere har kommet, jeg ser på nett-tv på Nrk, men også påfallende at man kan gå med et dødt foster i magen i lengre tid uten å få forgiftning. Rent underholdningsmessig er den ok nok. 

• Liker 3
Skrevet

Fantastisk serie som har alt. Beste jeg har sett på mange år!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En hyggelig feelgood-serie som balsam for sjelen.

Anonymkode: 2ea47...fd1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så siste episoden så langt idag på morgenen.  Utrolig spennende Hva tror  dere Georges straff mot Regina  var? Ble det vist eller gikk jeg glipp av noe?

Anonymkode: 35203...94f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...