Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Er det noen tannleger eller tannlegestudenter i denne forumet? Jeg vurderer selv å studere tannlege men lurer på hvordan det er med å finne seg studie relevant jobb ved siden av studie? Hva er sånn ca gjennomsnittsalderen i kullet deres? Jeg er 23 år gammel og er redd for at jeg blir for gammel 

Anonymkode: c6502...ef1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.

Anonymkode: c6502...ef1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er medisinstudent så kan ikke på alt, men jeg har gått i klasse med odo og kan garantere at du slettes ikke blir den eldste studenten. Halvparten er rundt 19, og halvparten er en del over. Du blir ikke å føle deg gammel som 23! Hvis du starter på UiO er nok gjennomsnittsalderen høyere enn på UiT f. eks, men 23 er ungt uansett. Pluss at ingen bryr seg egentlig.

Kan og så at odo er jo et lite kull så det er kjent for et veldig godt og tett klassemiljø!

Anonymkode: 2558a...e63

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg studerte så var det få som jobbet på tannlegekontor ved siden av studie, bortsett fra som sommerjobb. De fleste som jobbet deltid gjorde det innenfor helse, som på sykehus. Derimot så gikk det mye tid på studier de siste to årene, så det ble færre som jobbet. 

Gjennomsnittsalderen ved oppstart var starten av tjueårene. 

Arbeidsmarkedet for tannleger blir tøffere med årene. Hvis du har planer om å jobbe i Oslo, Bergen eller Tromsø så er jobbmarkedet spesielt tøft. 

Anonymkode: 54de8...4d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...