Gå til innhold

vond lukt 2 dager etter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei har fått en ny sex-parter. Allerede 2 dager etter første samleie kom det en litt vond lukt  nedentil. Denne luken har vart i litt over en uke. Vi har på denne tiden hatt sex tre ganger.

Hva tror dere det kan være? Kan BV virkelig komme etter under 2 døgn?

Noen av vennene mine mener det er "vanlig" siden det kan bli forandring i PH verdien. Hva tror dere? 

Og om der "bare" er forandring i PH hvor lenge  kan jeg forvente at det varer? Noe reseptfri behandling?

Anonymkode: 17e67...578

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sopp kommer som regel dagen etter. Hvis det svir litt, eller klør, så kan du være rimelig sikker. 

Anonymkode: a9a3b...157

AnonymBruker
Skrevet

Fjerner du all sæden etter hvert samleie? Hvis ikke har det en tendens til å bli ganske kraftig lukt.

Anonymkode: 2e720...c0e

Skrevet (endret)

Hvis du ikke klør og har hvit rar utflod tror jeg ikke det er sopp.

Hvis det ikke svir når du tisser er det nok ikke urinveisinfeksjon.

Hvis det bare lukter, vil jeg gjette at det er bakreriell vaginose kanskje?

Endret av anonymlilli
AnonymBruker
Skrevet

Det svir eller klør ikke. 

Har lest en plass at sopp ikke lukter?

Har litt vanskelig for å tro at BV kan komme så fort😳 Isåfall noen som vet hvor lenge dette kan vare? 

Anonymkode: 17e67...578

Skrevet

Det er ganske vanlig ved nye sexpartnere - safter blander seg, og noen ganger "kræsjer de litt i starten av et seksuelt forhold. Det blir bedre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruk kondom. Og håper han har testet seg...ja du og. 

Anonymkode: 10c95...878

Skrevet

Jeg kan få bakteriell vaginose dagen etter samleie uten (og forsåvidt med) kondom, så er fullt mulig.

AnonymBruker
Skrevet

En melkesyrekapsel fjerner 100% lukt etter ny partner hos meg. Problemet er at de er så dyre. Syns også mensen bruker å fjerne problemet, slik at når mensen er ferdig lukter det normalt igjen. Frem til man har sex da 🙄 slitsomt 

Anonymkode: 923d5...2fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...