AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #1 Skrevet 21. mai 2020 Vi har vært sammen 12 år. Flere barn. Dalende sexrate etter det siste barnet, som er krevende og har diagnoser. I 2020 har vi hatt sex kanskje fire-fem ganger. I 2019 toppen 20. Før barna hadde vi sex hver dag. Etter første og andre barnet kom hadde vi en pause, men så kom vi i gang igjen med 3-4 ganger i uka. Så kom det siste barnet og da døde sexlivet. Vi liker å leke og eksperimentere, og har hatt det mye gøy gjennom årene. Vi har hatt hele kvelder med bare masse puling på alle mulige måter. Jeg ønsker å finne tilbake til dette. Han er av typen som hater kritikk og går rett i forsvar, dermed vet jeg ikke hvordan jeg skal ta opp hovedproblemet: han kommer alt for tidlig. Da snakker vi et minutt, kanskje to, så begynner han å stoppe, vente, telle, pause, rytmen blir borte og jeg får absolutt ingenting ut av det. Jeg hater det virkelig, han puster og stopper opp i noen sekunder, et par jukk til, stopper igjen... Da bare ber jeg han om å gjøre seg ferdig, for jeg gidder ikke mer. Jeg rekker knapt å bli kåt. Å pule stående foran speilet kan vi ikke gjøre lenger, da varer han i ti sekunder før han begynner å slite. Vi har aldri snakket om det, han synes nok det er flaut og jeg har aldri gitt uttrykk for at det er et problem. Men det er det jo. Lekingen er helt borte. Jeg tenker litt sånn at det er liten vits for meg å f.eks. preppe for analsex som varer i 30 sekunder. Da gidder jeg ikke. Alt for mye jobb for bare en liten smak. Det rekker jo knapt å bli godt for meg før han er ferdig. Det er også kjipt å ha vanlig sex i så kort tid. Jeg kan knapt huske hvordan det er å bli knullet opp mot en vegg. Jeg kunne få vaginalorgasmer en gang i tiden, men da trenger jeg litt mer tid enn som så. Han går ned på meg og gir meg en orgasme, og elsker at jeg suger, så han vil jo gjerne at jeg skal gjøre det. Jeg hater det, for da varer han enda kortere. Enda mindre for meg, liksom. Da kan jeg heller gi han en BJ og la være å pule. Og jeg trenger ikke å komme, det gjør jeg like gjerne på egen hånd, men jeg vil ha sex!!! Vanlig sex som varer mer enn to minutter!!!! Hvordan tar jeg det opp? Er det noen vits? Hva kan han gjøre med problemet? Jeg vil jo komme i gang med sexlivet igjen, det er på tide, men det er ikke noe gøy å gjøre seg kåt og klar til noe som varer i et minutt eller to... Hjelp!! Anonymkode: e0570...0f4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #2 Skrevet 21. mai 2020 Kommer han kun 1 gang? Jeg selv kan komme fort første gangen, men jeg elsker forspill og fyre henne opp før selve PIV sexen. Men jeg kan holde på til jeg kommer både andre og 3 gangen uten at jeg mister ereksjonen. Så kona mi elsker at etter jeg har kommer første gangen da kan det virkelig pules. Anonymkode: 4de7a...7d6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #3 Skrevet 22. mai 2020 Det første jeg tenker er at du får ta ett problem om gangen. Først få opp frekvensen (og ikke irritere deg over kortvarig sex). Senere ta tak i at han kommer for fort. Det er vanskelig å få mer sex samtidig som man klager på sexen. Den vanlige løsningen på å komme for tidlig er at han trener på å tåle mer stimulering så snoppen blir mindre sensitiv. Det tar noen uker med systematisk og tålmodig innsats. Been there, done that. Det funker som bare det. Anonymkode: c419f...66b 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #4 Skrevet 22. mai 2020 Med en penis sleeve vil han sannsynligvis kunne holde ut mye lenger. Det kan også bli mer spennende for deg, siden "pikken" blir større. En annen ting som hjelper mot for tidlig utløsning er å ha sex oftere. Anonymkode: 7a59b...8b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå