Gå til innhold

Dørmatte fra Heymat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha en bedre dørmatte enn det vi har nå og syns Heymat sine er skikkelig fine😊 Meeeeen er de så gode som alle på instagram sier? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri angret på min! Er jo industrimatte så kvaliteten er god. Står at den kan vaskes i maskin, men min ble ikke ren, det er vel det eneste minuset syns jeg.

Anonymkode: 9a264...ed8

AnonymBruker
Skrevet

Er veldig fornøyd med vår! Den tar godt unna, dvs. vi merker stor forskjell på hvor skittent ganggulvet blir og hvor mye sand/skitt som trekkes inn når vi har den foran døra. Vel verdt pengene!

Anonymkode: 1eca2...e55

Skrevet

Jeg liker dem.

Heymat Dis-mattene kan man også kjøpe store, og bruke for eksempel på kjøkkenet. Praktisk at de kan vaskes, men det har jeg ikke prøvd ut ennå.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har to store og en i liten størrelse. Er veldig fornøyd. Den som blir mest skitten støvsuges oftere og tørkes av med klut om den blir skitten. Ikke vasket de i maskin enda. Hatt de ett år nå. Er verdt pengene!

Anonymkode: 870b2...9e8

Skrevet

Jeg også fornøyd. Hatt mine i flere år - holder seg like fine!

Skrevet

Tusen takk for,svar😊 då må jeg bare kjøpe en, lei av p støvsuge gangen hver dag etter at barne har dradd med seg grus inn😊🤣

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri angret på min! Er jo industrimatte så kvaliteten er god. Står at den kan vaskes i maskin, men min ble ikke ren, det er vel det eneste minuset syns jeg.

Det er jo et ganske stort minus da.

Anonymkode: 1a877...71c

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil tro det kommer minst like mye an på flekkene som på matta. 

Anonymkode: 9497f...9bf

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja kanskje. Den ble renere men ikke helt ren. Jeg kjøpte en i lyse farger så flekker synes jo mer på den. Ville kanskje valgt noe mørkere hvis jeg skulle kjøpt igjen, men er ikke noe jeg går rundt å irriterer meg over😊 en dørmatte blir skitten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...