AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #1 Skrevet 21. mai 2020 Jeg har i der siste begynt å trene mer. Vil komme meg i bedre form. Har startet å gå på fjellet, jogger litt, går kortere turer, begynt på treningssenter og meldt meg på et kurs i meditasjon. Men jeg opplever ofte at venner spør om ikke vi skal gå tur sammen, trene på senteret sammen osv. Men tingen er at jeg liker å gjøre dette alene. Jeg liker å gå tur alene og nyte å være være litt for meg selv. Jeg liker også å styre tempo selv på fjellturer og liker ikke å prate når jeg er andpusten. Nå vil også et par melde seg på samme kurs som meg i meditasjon. Jeg kan jo ikke nekte de, men hadde virkelig håpet at dette var noe jeg kan gjøre alene. Jeg tror ikke jeg klarer å slappe helt av om andre jeg kjenner er med. Jeg vet også at de er typen til å fnise osv og da blir det vanskelig å konsentrere seg. Hvordan skal jeg si disse tingene på en grei måte? Jeg vil jo ikke virke totalt avvisende. Anonymkode: 55b6b...88a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #2 Skrevet 21. mai 2020 Det med meditasjon får du vel ikke gjort så mye med, heldigvis er det lite rom for prat der. Så du kan sette deg lenger unna dem eller kom veldig tidlig/ sett deg i et hjørne elns. Så du slipper å ha kjentfolk oppå deg. Turene derimot... kan du kanskje si rett ut at «dette er all alenetiden jeg får - jeg trenger det for å beholde husfreden;)» eller noe sånt? Anonymkode: 3a344...edd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå