AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #1 Del Skrevet 21. mai 2020 Hei! Jeg er ei nyinnflytta jente i slutten av 20-årene som søker bekjentskap i Bergen 😊 Jeg har en 100% stilling som krever mye, kjenner derfor jeg savner noen å kunne koble av med på fritiden. Jeg liker å se serier, gå ut på byen å ta en drink eller danse, kino, forelesninger, jeg går gjerne tur i de nydelige fjellene her, shopping, cafe osv! Jeg er lett å like, morsom, lite selvhøytidlig og en avslappet person 🤔 Send meg gjerne en melding på instagram: nogirl91 Anonymkode: d1175...a9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #2 Del Skrevet 21. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er ei nyinnflytta jente i slutten av 20-årene som søker bekjentskap i Bergen 😊 Jeg har en 100% stilling som krever mye, kjenner derfor jeg savner noen å kunne koble av med på fritiden. Jeg liker å se serier, gå ut på byen å ta en drink eller danse, kino, forelesninger, jeg går gjerne tur i de nydelige fjellene her, shopping, cafe osv! Jeg er lett å like, morsom, lite selvhøytidlig og en avslappet person 🤔 Send meg gjerne en melding på instagram: nogirl91 Anonymkode: d1175...a9f Hei😊jeg er fra bergen. 31år, la deg til. Bli kjent? Anonymkode: 47262...3c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #3 Del Skrevet 21. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei😊jeg er fra bergen. 31år, la deg til. Bli kjent? Anonymkode: 47262...3c6 Mente 32år😂 Anonymkode: 47262...3c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ShitBolognick Skrevet 21. mai 2020 #4 Del Skrevet 21. mai 2020 Hei 😃 jeg er 28år og trenger å utvide vennekretsen min etter et samlivsbrudd. Bruker ikke instagram men send meg gjerne en melding her😊 Bor i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #5 Del Skrevet 22. mai 2020 15 timer siden, ShitBolognick skrev: Hei 😃 jeg er 28år og trenger å utvide vennekretsen min etter et samlivsbrudd. Bruker ikke instagram men send meg gjerne en melding her😊 Bor i Bergen. Hei Bolignick. Her Kvinne på 28. Hvor kommer du fra? Anonymkode: 92707...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #6 Del Skrevet 22. mai 2020 Det første du må gjøre, er å legge innlegget ditt i riktig underforum. Anonymkode: 1898b...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ompalompa24 Skrevet 27. juni 2020 #7 Del Skrevet 27. juni 2020 Hei! Ser det er en stund siden du la ut, men sender deg gjerne en melding på insta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå