Gå til innhold

Damer: villmarkens sønn eller jovial bymann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, når apokalypsen kommer, endrer du nok fort mening.

Eller krig bryter ut eller noe slikt.

Da er nok ikke en bymann så brukbar likevel, han kan kanskje skrive woke tweets på Twitter da.

Anonymkode: 24688...c7c

Men folk som er woke/venstrevridde er jo oftest de med ekstremt dårlig menneskesyn da, ingen intelligente mennesker har bruk for sånne

Anonymkode: 65d13...3f9

Skrevet

Foretrekker en som ikke er så ensporet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Begge deler i skjønn, moderne forening á la Jamie Fraser hadde vært ideelt, takk🥰 I stand til å takle det verden byr på både i villmark og by, sosialt smart, omsorgsfull, og intelligent! Kroppen trenger vi ikke nevne en gang.. Reindyrka bymenn eller villmarksmenn funker stort sett bare i sitt naturlige element, og begge deler er like usjarmerende!

Anonymkode: b5ce6...7b4

• Liker 6
Skrevet

Villmarkens sønn! Uten tvil. Vil mye heller tilbringe helgen på fjellet eller hytta, enn å sitte på en kafé og se på ting sammen med tusen andre folk. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er mest tiltrekkende av en old school bark mann med kropp som en Gresk gud som elsker å trave rundt i skogen, og en jovial og streetsmart bymann med fiskebollemuskler og lovehandles?

Anonymkode: df2e2...b97

Det er jo en liten smule ledende spørsmål du stiller her da, TS 😂

Litt som om du skulle spurt hva noen foretrekker av yngre eller eldre kvinner, og skrevet på denne måten:

Liker du en spretten og frisk ung dame, eller en sliten gammel røy?

Alternativt

Liker du en moden oppegående kvinne, eller en fjortis av en bimbo?

Anonymkode: 8bd0f...cec

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo en liten smule ledende spørsmål du stiller her da, TS 😂

Litt som om du skulle spurt hva noen foretrekker av yngre eller eldre kvinner, og skrevet på denne måten:

Liker du en spretten og frisk ung dame, eller en sliten gammel røy?

Alternativt

Liker du en moden oppegående kvinne, eller en fjortis av en bimbo?

Anonymkode: 8bd0f...cec

😂🤣 Haha, sant nok. Men jeg har ikke kritisert noen for deres synspunkt, formålet var bare å se hva svarene ble. Jeg vet selvfølgelig at det er dvaske folk på bygda og trente folk i byen, men jeg ville se hvor mange som foretrakk de to typene jeg beskrev 😄  Selv er jeg høy og har en atletisk-ish kropp, men har ikke giddet å "skulpturere" den på treningssenter over lengre tid. Har bare blitt sånn av diverse tunge jobber og litt aktivitet i skog og mark.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha en bymann, som også kan ta en skogstur innimellom. En fjellmann har jeg absolutt ingen behov for. 

Anonymkode: d7289...a4e

Skrevet

Bygdemenn er overvektige og dvaske, takke meg til en veltrent bymann.

https://www.nrk.no/norge/mer-overvekt-pa-bygda-enn-i-byen-1.7998866

• Liker 6
Gjest TheCatLady
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Interessante innlegg hittil, det virker som det er ca 50/50, med litt blanding i midten. 

Hva med fysisk kapasitet da, fremfor kun estetisk; liker dere et "skikkelig mannfolk" som klarer tungt arbeid når det trengs, selv om det ikke er sixpack under skjorta?

Jeg observerer jo at flere og flere voksne menn bærer preg av å ha vokst opp bak dataskjermen, dette fører ofte til en dvask kropp selv om vedkommende ikke er feit. Hva synes dere er mest tiltrekkende, om det har noe å si i det hele tatt?

Ikke så interessert i såkalte "skikkelige mannfolk" siden jeg forbinder det med sneversynte og kjedelige menn. 

En fordel om han klarer å gjøre litt arbeid, men kommer helt an på. Vil heller ha en mann som passer sammen med meg enn noen som har slik og sånn kropp. 

Skrevet
19 timer siden, TheCatLady skrev:

En kombinasjon tenker jeg. Jeg liker ikke de som skal fly opp og ned alle fjelltopper de ser og det virker utrolig kjedelig å kun være opptatt av fjellturer og friluftsliv. 

Men å være ute i naturen er fint det. Det trenger bare ikke å være så heseblesende som mange fremstiller det som.

Jeg elsker friluftsliv! Det går i perioder veldig mye i akkurat dette. Men kan også kose meg på en konsert, et teater, på en lang helg i en by, eller på en strand i syden. Men som oftest finner jeg en fjelltur der også :)  Kunne aldri blitt sammen med en kvinne som ikke hadde noen interesse av friluftsliv. Men hun trenger ikke bare like dette. Av og til blir jeg helt ekstrem! Men da trenger jeg ikke dra henne med på dette om hun ikke vil. Så kan jeg reise på turer der jeg tar mye "risiko" og da vil jeg ikke ha henne med og ta det ansvaret. Men en felles faktor her er viktig, og det er jo dette som er avgjørende. Man må jo ikke gjøre alt sammen hele tiden.  Helt enig med deg, når det blir heseblesende blir det bare stress for den som ikke ønsker det slik. Noen ganger kan det bli det, da gjør jeg det helt alene. Det blir en greie som bare jeg liker, selv kompiser synes det ikke er noe gøy :) Av og til har jeg spurt meg selv hva er det du driver på med, men 4 uker etterpå er det ut igjen :) 

AnonymBruker
Skrevet

Bygutt eller bygdegutt betyr ikke noe. Men jeg må ha en type som tør å ta i et tak. Må tåle litt skitt på hendene, men trenger ikke være den fødte håndverker! Selv bygdegutter kan ha en grei kropp og det betyr jo litt. Selv er jg vokst opp tett på naturen i Nord-Norge så jeg er avhengig av turer i skogen og på fjellet. Var en sommer sammen med en ok (bygde)gutt som sa han likte seg på tur. Vi lå en del i telt, men når det kom til stykket foretrakk han å ta inn på hotell. Jeg tror ikke han en gang klarte tanken på å gå på do bak en busk. Etter en lengre sykkeltur med en venninne i fjor spøkte vil litt med at den "rette" for oss i alle fall ikke måtte klare det!

Anonymkode: 9afab...af3

Gjest TheCatLady
Skrevet
På 22.5.2020 den 17.38, Antiviruset skrev:

Jeg elsker friluftsliv! Det går i perioder veldig mye i akkurat dette. Men kan også kose meg på en konsert, et teater, på en lang helg i en by, eller på en strand i syden. Men som oftest finner jeg en fjelltur der også :)  Kunne aldri blitt sammen med en kvinne som ikke hadde noen interesse av friluftsliv. Men hun trenger ikke bare like dette. Av og til blir jeg helt ekstrem! Men da trenger jeg ikke dra henne med på dette om hun ikke vil. Så kan jeg reise på turer der jeg tar mye "risiko" og da vil jeg ikke ha henne med og ta det ansvaret. Men en felles faktor her er viktig, og det er jo dette som er avgjørende. Man må jo ikke gjøre alt sammen hele tiden.  Helt enig med deg, når det blir heseblesende blir det bare stress for den som ikke ønsker det slik. Noen ganger kan det bli det, da gjør jeg det helt alene. Det blir en greie som bare jeg liker, selv kompiser synes det ikke er noe gøy :) Av og til har jeg spurt meg selv hva er det du driver på med, men 4 uker etterpå er det ut igjen :) 

Har egentlig aldri forstått behovet for fjellturer. I hvert fall ikke sånn de fleste nordmenn gjør det, som består i å gå opp og ned på alle fjelltopper de ser. For min del blir det ofte meningsløst. 

Jeg liker mer å gjøre noe eller oppleve noe i naturen. Det å bare gå for å gå er noe jeg ikke gidder. 

Skrevet

Ville hatt 50-50. Blanding av villmarkssønn og en bymann. Og noen som elsker Hawaii og strand/palmetrær

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 21.5.2020 den 19.14, AnonymBruker skrev:

Hva er mest tiltrekkende av en old school bark mann med kropp som en Gresk gud som elsker å trave rundt i skogen, og en jovial og streetsmart bymann med fiskebollemuskler og lovehandles?

En blanding høres greit ut...

Anonymkode: 97e65...06b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når du sier jovial bymann så tenker jeg en "snobb" som sipper dyr vin og prøver å flotte seg for vennene sine. Jeg liker bedre en østkantmann som liker å fly rundt på konserter og leve bylivet uten å være en klyse.. heller street smart enn book smart. 

Anonymkode: f2cfc...84b

Skrevet

Helt klart villmarkens sønn. 👍🏻

AnonymBruker
Skrevet
På 22.5.2020 den 11.39, AnonymBruker skrev:

😂🤣 Haha, sant nok. Men jeg har ikke kritisert noen for deres synspunkt, formålet var bare å se hva svarene ble. Jeg vet selvfølgelig at det er dvaske folk på bygda og trente folk i byen, men jeg ville se hvor mange som foretrakk de to typene jeg beskrev 😄  Selv er jeg høy og har en atletisk-ish kropp, men har ikke giddet å "skulpturere" den på treningssenter over lengre tid. Har bare blitt sånn av diverse tunge jobber og litt aktivitet i skog og mark.

Det er jo faktisk flere dvaske på bygda enn i byen så fiskebollkinnene finner du mer av der.

Du kan jo feks spørre: foretrekker du en mann som alltid er litt svett og skitten eller en som skifter undertøy hver dag?😉

Anonymkode: 2cefe...6de

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, TheCatLady skrev:

Har egentlig aldri forstått behovet for fjellturer. I hvert fall ikke sånn de fleste nordmenn gjør det, som består i å gå opp og ned på alle fjelltopper de ser. For min del blir det ofte meningsløst. 

Jeg liker mer å gjøre noe eller oppleve noe i naturen. Det å bare gå for å gå er noe jeg ikke gidder. 

Men da tar du aldri pauser under slike turer? Tar deg tid til å nyte naturen. Koke opp en kanne kaffe! Se på utsikt, se på dyreliv... Nok av disse som jeg treffer på som bare løper fra topp til topp og ser ikke en dritt annet en å gispe etter luft. Gå gjør man får å nå frem til en god utsikt og for å holde seg i form! Det er formålet med slike turer, en overnatting ute i friluft etter at man har tatt seg ut en hel dag! Det er en opplevelse få har opplevd, fordi de ikke vet bedre. "gå bare for å gå" er det de som er i dårlig form som sier, for all bevegelse uten et spesifikt formål er da bortkastet? Om det ikke ender på en pub, konsert,kjøpesenter? Det kaller jeg meningsløst om det bare blir dette. Mye av treningen en driver med er jo også meningsløst :)  Helt til du kjenne velværet etter en hard økt. Vi mennesker er skapt til å bevege oss. Gå turer med sekk gjør det sterk, god kondisjon, og masse opplevelser. Men har man ikke interessen? Da bør man finne seg en partner som liker å sitte på kafe og nappe til en vin. Eller bare sitter inne nærmeste skogholt og strikke :) 

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, etter å ha lest den tråden om damer som blir opphisset av menns fysiske styrke, så må jeg si svarene her overrasker. I den andre tråden virker det som 90% av damene blir mo i knærne av et "skikkelig mannfolk", mens her inne er det 50/50.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo faktisk flere dvaske på bygda enn i byen så fiskebollkinnene finner du mer av der.

Du kan jo feks spørre: foretrekker du en mann som alltid er litt svett og skitten eller en som skifter undertøy hver dag?😉

Anonymkode: 2cefe...6de

Det er så dekadent og fisefint at jeg får helt makk :)  Hva er poenget med akkurat det da! Joda bor jeg sammen men noen, eller skal møte kjæresten så bytter jeg undertøy hver dag, dusjer stort sett hver eneste dag også noen ganger to ganger om dagen om jeg trener. Men er jeg alene hjemme en dag kan jeg kutte dusje og bytte underbukse :)  Eller når jeg ute på lengre turer så driter jeg i det når jeg er alene. Så når man føler seg skikkelig møkkete og skitten etter noen dager! Da skulle du virkelig ha kjent hvordan et godt bad med et såpestykke fungerer i et lite tjern eller vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...