AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #1 Skrevet 21. mai 2020 Har veldig tynt hår til omtrent skuldrene, og sitter nå med blandingen i. Farget håret brunt i alle år og sikter på å bli litt lysere. Ser jo at det blir lysere i røttene der håret ikke er så innfarget. Har en pakke med lysbrunt jeg ska bruke hvis det blir seende for jævlig ut.Men hvorfor skal man skylle i 5 min, så påføre siste serum, så skylle 5 min, påføre serum så skylle 5 min?? Hva er greia med 15 min med skylling?? Er det pga lukta? https://www.lyko.no/colourless/colourless-haircolour-remover-max-effect?gclid=CjwKCAjwqdn1BRBREiwAEbZcR7Iz9O0LTvX8o0Cayv0M5PxOny6derPxSr9b_wd_YNrx4ZdWROIbrhoCueMQAvD_BwE Anonymkode: df066...225
Ulven Skrevet 21. mai 2020 #2 Skrevet 21. mai 2020 (endret) Det er nok pga lukta ja. Skyll gjerne enda lenger enn det står, for lukta er virkelig intens. Edit: Leste meg opp og det er for å skylle ut pigmentene at man skyller så lenge. Men trolig er det ikke negativt for lukta heller. 😝 Endret 21. mai 2020 av Ulven
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #3 Skrevet 21. mai 2020 27 minutter siden, Ulven skrev: Det er nok pga lukta ja. Skyll gjerne enda lenger enn det står, for lukta er virkelig intens. Edit: Leste meg opp og det er for å skylle ut pigmentene at man skyller så lenge. Men trolig er det ikke negativt for lukta heller. 😝 Skylte kanskje 2 min mellom hver, det ble virkelig ikke bra. Så nå sitter jeg med farge i håret igjen. Never again. Anonymkode: df066...225
Ulven Skrevet 21. mai 2020 #4 Skrevet 21. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Skylte kanskje 2 min mellom hver, det ble virkelig ikke bra. Så nå sitter jeg med farge i håret igjen. Never again. Anonymkode: df066...225 Det var dumt. 😞 Jeg skylte i 20 minutter tilsammen, og her gikk fargen bort. Lukta er fremdeles ikke helt vekk da. 😉 Nå er jeg orange/gul istedet, men det har blitt bedre med lillasjampoo, og så skal jeg sette i en askefarge om et par dager.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #5 Skrevet 21. mai 2020 Akkurat nå, Ulven skrev: Det var dumt. 😞 Jeg skylte i 20 minutter tilsammen, og her gikk fargen bort. Lukta er fremdeles ikke helt vekk da. 😉 Nå er jeg orange/gul istedet, men det har blitt bedre med lillasjampoo, og så skal jeg sette i en askefarge om et par dager. Er redd at hårfarginga heller ikke blir bra, men blåsjampo er lurt. Her også ble det rødblondt i hodebunn, og diverse sjatteringer rødbrunt utover lengden. Så ikke ut! Var egentlig bare tuppene som ble den fargen jeg ville ha. Hiver i det i dusjen i tilfelle. Har en prøvepakke. Vi egentlig ha en farge som er en mellomting mellom mørk blond og lys brun. Sukk. Anonymkode: df066...225
Minomako Skrevet 21. mai 2020 #6 Skrevet 21. mai 2020 1 time siden, Ulven skrev: Det var dumt. 😞 Jeg skylte i 20 minutter tilsammen, og her gikk fargen bort. Lukta er fremdeles ikke helt vekk da. 😉 Nå er jeg orange/gul istedet, men det har blitt bedre med lillasjampoo, og så skal jeg sette i en askefarge om et par dager. Hvilken askefarge bruker du?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #7 Skrevet 21. mai 2020 Da er jeg tilbake til brunette. Fargen tok bedre i hårrøttene nå og det ble med dekkende farge enn vanlig. Noen som vet hvorfor?? Anonymkode: df066...225
Ulven Skrevet 21. mai 2020 #8 Skrevet 21. mai 2020 Just now, Minomako said: Hvilken askefarge bruker du? Jeg har prøvd Swartzkopf Tone Supreme ashy dark blonde, og medium blonde. Begge ble temmelig mørke, så jeg kommer til å prøve ashy light blonde nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå