Gå til innhold

Colourless haircolor remover, hvorfor så mye skylling?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har veldig tynt hår til omtrent skuldrene, og sitter nå med blandingen i.   Farget håret brunt i alle år og sikter på å bli litt lysere.  Ser jo at det blir lysere i røttene der håret ikke er så innfarget.  Har en pakke med lysbrunt jeg ska bruke hvis det blir seende for jævlig ut.Men hvorfor skal man skylle i 5 min, så påføre siste serum, så skylle 5 min, påføre serum så skylle 5 min??  Hva er greia med 15 min med skylling??  Er det pga lukta?   

https://www.lyko.no/colourless/colourless-haircolour-remover-max-effect?gclid=CjwKCAjwqdn1BRBREiwAEbZcR7Iz9O0LTvX8o0Cayv0M5PxOny6derPxSr9b_wd_YNrx4ZdWROIbrhoCueMQAvD_BwE

Anonymkode: df066...225

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er nok pga lukta ja. Skyll gjerne enda lenger enn det står, for lukta er virkelig intens.

Edit: Leste meg opp og det er for å skylle ut pigmentene at man skyller så lenge. Men trolig er det ikke negativt for lukta heller. 😝

Endret av Ulven
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Ulven skrev:

Det er nok pga lukta ja. Skyll gjerne enda lenger enn det står, for lukta er virkelig intens.

Edit: Leste meg opp og det er for å skylle ut pigmentene at man skyller så lenge. Men trolig er det ikke negativt for lukta heller. 😝

Skylte kanskje 2 min mellom hver, det ble virkelig ikke bra.  Så nå sitter jeg med farge i håret igjen.  Never again. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Skylte kanskje 2 min mellom hver, det ble virkelig ikke bra.  Så nå sitter jeg med farge i håret igjen.  Never again. 

Det var dumt. 😞 Jeg skylte i 20 minutter tilsammen, og her gikk fargen bort. Lukta er fremdeles ikke helt vekk da. 😉 Nå er jeg orange/gul istedet, men det har blitt bedre med lillasjampoo, og så skal jeg sette i en askefarge om et par dager.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Ulven skrev:

Det var dumt. 😞 Jeg skylte i 20 minutter tilsammen, og her gikk fargen bort. Lukta er fremdeles ikke helt vekk da. 😉 Nå er jeg orange/gul istedet, men det har blitt bedre med lillasjampoo, og så skal jeg sette i en askefarge om et par dager.

Er redd at hårfarginga heller ikke blir bra, men blåsjampo er lurt.  Her også ble det rødblondt i hodebunn, og diverse sjatteringer rødbrunt utover lengden.  Så ikke ut!  Var egentlig bare tuppene som ble den fargen jeg ville ha.  Hiver i det i dusjen i tilfelle.  Har en prøvepakke.  Vi egentlig ha en farge som er en mellomting mellom mørk blond og lys brun.  Sukk. 

Skrevet
1 time siden, Ulven skrev:

Hvilken askefarge bruker du?

AnonymBruker
Skrevet

Da er jeg tilbake til brunette.  Fargen tok bedre i hårrøttene nå og det ble med dekkende farge enn vanlig.  Noen som vet hvorfor??

Skrevet
Just now, Minomako said:

Hvilken askefarge bruker du?

Jeg har prøvd Swartzkopf Tone Supreme ashy dark blonde, og medium blonde. Begge ble temmelig mørke, så jeg kommer til å prøve ashy light blonde nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...