AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #1 Skrevet 21. mai 2020 Skulle selge truse til en mann. Han har begynt å snakke til meg hele tiden først snakka jeg med han for å få truse solgt! men han vil forsettt å prate jeg syntes han er kjedelig å prate med da jeg allerede har type! skulle bare selge truse, men merker han vil prate bare. han har ennå ikke kjøpt truse Anonymkode: 4f5bb...16d
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #2 Skrevet 21. mai 2020 Han har ennå ikke kjøpt truse, men vil prate mer. har pratet med han en time ca igår Anonymkode: 4f5bb...16d
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #3 Skrevet 21. mai 2020 Så slutt å prat med han da, hva er problemet ditt egentlig? han er tydelig ikke interessert i trusa di. Så da foreslår jeg at du vasker den på kokvask og legger den pent tilbake i skuffa di Anonymkode: 4091b...ef1 19
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #4 Skrevet 21. mai 2020 Hvorfor gidder du å prate med han da? Slikt kan vel bare sendes i posten etter avtale? Og så udelikat type du er som vil tjene penger på denne måten.. Den timen du brukte på å prate kunne du jobbet overtid og tjent litt ekstra. Vet kjæresten din hva slags «halvveis-prostituert» dame han er sammen med? Anonymkode: 164fb...6d1 7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #5 Skrevet 21. mai 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gidder du å prate med han da? Slikt kan vel bare sendes i posten etter avtale? Og så udelikat type du er som vil tjene penger på denne måten.. Den timen du brukte på å prate kunne du jobbet overtid og tjent litt ekstra. Vet kjæresten din hva slags «halvveis-prostituert» dame han er sammen med? Anonymkode: 164fb...6d1 Hvordan kan jeg på hyggelig måte si at jeg ikke er interesert i samtale med han eller å bli kjent og at jeg kun ønsker å selge produktet! Anonymkode: 4f5bb...16d
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #6 Skrevet 21. mai 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gidder du å prate med han da? Slikt kan vel bare sendes i posten etter avtale? Og så udelikat type du er som vil tjene penger på denne måten.. Den timen du brukte på å prate kunne du jobbet overtid og tjent litt ekstra. Vet kjæresten din hva slags «halvveis-prostituert» dame han er sammen med? Anonymkode: 164fb...6d1 På hvilken måte er dette halvveis prostiutert? jeg sender ingen nakenbilder av meg eller video! Eneste de får er truse. Anonymkode: 4f5bb...16d
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #7 Skrevet 21. mai 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gidder du å prate med han da? Slikt kan vel bare sendes i posten etter avtale? Og så udelikat type du er som vil tjene penger på denne måten.. Den timen du brukte på å prate kunne du jobbet overtid og tjent litt ekstra. Vet kjæresten din hva slags «halvveis-prostituert» dame han er sammen med? Anonymkode: 164fb...6d1 Hvordan kan jeg på hyggelig måte si at jeg ikke er interesert i samtale med han eller å bli kjent og at jeg kun ønsker å selge produktet! Anonymkode: 4f5bb...16d
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #8 Skrevet 21. mai 2020 Du får blokkere ham, da. Jeg tipper de aller aller fleste som kjøper brukt undertøy er noen raringer... og ikke på en god måte. Jeg håper du opererer anonymt som truseselger? Før du vet ordet av det står plutselig en av trusekjøperne på døra og vil bli bedre kjent Anonymkode: 635c3...420 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #9 Skrevet 21. mai 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får blokkere ham, da. Jeg tipper de aller aller fleste som kjøper brukt undertøy er noen raringer... og ikke på en god måte. Jeg håper du opererer anonymt som truseselger? Før du vet ordet av det står plutselig en av trusekjøperne på døra og vil bli bedre kjent Anonymkode: 635c3...420 😂😂 bedre kjent Anonymkode: 4f5bb...16d
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #12 Skrevet 21. mai 2020 58 minutter siden, AnonymBruker said: På hvilken måte er dette halvveis prostiutert? jeg sender ingen nakenbilder av meg eller video! Eneste de får er truse. Anonymkode: 4f5bb...16d Jeg leste en artikkel om ei som solgte brukte sokker, og noe av greia var visst at kjøperen ville ha et inntrykk av den som hadde brukt sokkene, for å ha noe å fantasere om. Så det er en fare for at du må gi noe mer, om det så bare er ren løgn. Anonymkode: 0502f...1e7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #13 Skrevet 21. mai 2020 1 time siden, truser skrev: Hvor selger du truser? Ønsker du å kjøpe? Anonymkode: 4f5bb...16d
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #14 Skrevet 21. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg leste en artikkel om ei som solgte brukte sokker, og noe av greia var visst at kjøperen ville ha et inntrykk av den som hadde brukt sokkene, for å ha noe å fantasere om. Så det er en fare for at du må gi noe mer, om det så bare er ren løgn. Anonymkode: 0502f...1e7 Nå har jeg bare solgt en truse. To ganger har fått en god del meldinger om folk som vil se den med på. Da har jeg sagt nei vanskeligere for meg å selge enn de som sender bilder men er alltid noen som er desperate som bare tar det de får Anonymkode: 4f5bb...16d
truser Skrevet 21. mai 2020 #15 Skrevet 21. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ønsker du å kjøpe? Anonymkode: 4f5bb...16d Kunne tenkt meg det
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #16 Skrevet 21. mai 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Skrev dette! Huff Anonymkode: 4f5bb...16d Du har mistenkelig lik utseende på tlf din som hun som i går slet med en useriøs kunde på finn som vil ha tilbake pengene sine for en kjole. Du skriver helt likt som henne også. Er du samme person? Anonymkode: e2c27...021 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #18 Skrevet 21. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gidder du å prate med han da? Slikt kan vel bare sendes i posten etter avtale? Og så udelikat type du er som vil tjene penger på denne måten.. Den timen du brukte på å prate kunne du jobbet overtid og tjent litt ekstra. Vet kjæresten din hva slags «halvveis-prostituert» dame han er sammen med? Anonymkode: 164fb...6d1 Slutt a!!! Anonymkode: 4788d...680
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #19 Skrevet 21. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har mistenkelig lik utseende på tlf din som hun som i går slet med en useriøs kunde på finn som vil ha tilbake pengene sine for en kjole. Du skriver helt likt som henne også. Er du samme person? Anonymkode: e2c27...021 Hva mener du med likt utseende på tlf? Det ser da ut som en hvilken som helst telefon. Anonymkode: c6d17...736 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #20 Skrevet 21. mai 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Du har mistenkelig lik utseende på tlf din som hun som i går slet med en useriøs kunde på finn som vil ha tilbake pengene sine for en kjole. Du skriver helt likt som henne også. Er du samme person? Anonymkode: e2c27...021 Altså, halve verden har iPhone. Anonymkode: 3b071...f2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå