Gå til innhold

Ville selge truse, men han har begynt å snakke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle selge truse til en mann. Han har begynt å snakke til meg hele tiden

først snakka jeg med han for å få truse solgt! men han vil forsettt å prate

jeg syntes han er kjedelig å prate med da jeg allerede har type!

skulle bare selge truse, men merker han vil prate bare.

han har ennå ikke kjøpt truse

Anonymkode: 4f5bb...16d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har ennå ikke kjøpt truse, men vil prate mer.

har pratet med han en time ca igår

AnonymBruker
Skrevet

Så slutt å prat med han da, hva er problemet ditt egentlig? 
han er tydelig ikke interessert i trusa di. Så da foreslår jeg at du vasker den på kokvask og legger den pent tilbake i skuffa di

Anonymkode: 4091b...ef1

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder du å prate med han da? Slikt kan vel bare sendes i posten etter avtale? Og så udelikat type du er som vil tjene penger på denne måten.. Den timen du brukte på å prate kunne du jobbet overtid og tjent litt ekstra. Vet kjæresten din hva slags «halvveis-prostituert» dame han er sammen med?

Anonymkode: 164fb...6d1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder du å prate med han da? Slikt kan vel bare sendes i posten etter avtale? Og så udelikat type du er som vil tjene penger på denne måten.. Den timen du brukte på å prate kunne du jobbet overtid og tjent litt ekstra. Vet kjæresten din hva slags «halvveis-prostituert» dame han er sammen med?

Hvordan kan jeg på hyggelig måte si at jeg ikke er interesert i samtale med han eller å bli kjent og at jeg kun ønsker å selge produktet! 

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte er dette halvveis prostiutert? 
jeg sender ingen nakenbilder av meg eller video! 
Eneste de får er truse.

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan jeg på hyggelig måte si at jeg ikke er interesert i samtale med han eller å bli kjent og at jeg kun ønsker å selge produktet! 

AnonymBruker
Skrevet

Du får blokkere ham, da. 
Jeg tipper de aller aller fleste som kjøper brukt undertøy er noen raringer... og ikke på en god måte.

Jeg håper du opererer anonymt som truseselger? 
Før du vet ordet av det står plutselig en av trusekjøperne på døra og vil bli bedre kjent

Anonymkode: 635c3...420

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får blokkere ham, da. 
Jeg tipper de aller aller fleste som kjøper brukt undertøy er noen raringer... og ikke på en god måte.

Jeg håper du opererer anonymt som truseselger? 
Før du vet ordet av det står plutselig en av trusekjøperne på døra og vil bli bedre kjent

Anonymkode: 635c3...420

😂😂 bedre kjent

AnonymBruker
Skrevet

Skrev dette! Huff

DC07C5D5-6DAA-4109-BF82-A1E9E529A0BE.jpeg

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker said:

På hvilken måte er dette halvveis prostiutert? 
jeg sender ingen nakenbilder av meg eller video! 
Eneste de får er truse.

Jeg leste en artikkel om ei som solgte brukte sokker, og noe av greia var visst at kjøperen ville ha et inntrykk av den som hadde brukt sokkene, for å ha noe å fantasere om. Så det er en fare for at du må gi noe mer, om det så bare er ren løgn.

Anonymkode: 0502f...1e7

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, truser skrev:

Hvor selger du truser?

Ønsker du å kjøpe?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste en artikkel om ei som solgte brukte sokker, og noe av greia var visst at kjøperen ville ha et inntrykk av den som hadde brukt sokkene, for å ha noe å fantasere om. Så det er en fare for at du må gi noe mer, om det så bare er ren løgn.

Anonymkode: 0502f...1e7

Nå har jeg bare solgt en truse. To ganger

har fått en god del meldinger om folk som vil se den med på. Da har jeg sagt nei

vanskeligere for meg å selge enn de som sender bilder

men er alltid noen som er desperate som bare tar det de får

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker du å kjøpe?

Kunne tenkt meg det

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Skrev dette! Huff

DC07C5D5-6DAA-4109-BF82-A1E9E529A0BE.jpeg

Du har mistenkelig lik utseende på tlf din som hun som i går slet med en useriøs kunde på finn som vil ha tilbake pengene sine for en kjole. Du skriver helt likt som henne også. Er du samme person? 

Anonymkode: e2c27...021

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ekkelt. 🤮🤮

Anonymkode: 51359...c72

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slutt a!!!

Anonymkode: 4788d...680

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har mistenkelig lik utseende på tlf din som hun som i går slet med en useriøs kunde på finn som vil ha tilbake pengene sine for en kjole. Du skriver helt likt som henne også. Er du samme person? 

Hva mener du med likt utseende på tlf? Det ser da ut som en hvilken som helst telefon. 

Anonymkode: c6d17...736

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Altså, halve verden har iPhone.

Anonymkode: 3b071...f2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...