Gå til innhold

Løftesko for dame

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har forslag til gode løftesko? Jeg har tidligere prøvd reebok sine (legacy lifter), men de gikk dessverre såpass høyt opp på siden at de trykket mot den kulen som er på utsiden av anklene. 😕 Anyone? :) 

Anonymkode: aa4a8...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nike sine metcon 5 er ganske lave og har ekstra såle inni for ekstra høyde. Liker også Adidas powerlifter, men de er noe høyere enn Nike sine. 

Anonymkode: 2cd1c...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Metcon er jo ingen "løftesko" da, det er jo Nike sitt motstykke til Reebok Crossfit Nano. 

Jeg har Inov-8 Fastlift 325 og de er behagelige, men litt for store for meg (min feil, som kjøpte litt for stor størrelse). Tror kanskje det blir Adidas Power Perfect 3 neste gang. 

Anonymkode: d315f...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Metcon er jo ingen "løftesko" da, det er jo Nike sitt motstykke til Reebok Crossfit Nano. 

Jeg har Inov-8 Fastlift 325 og de er behagelige, men litt for store for meg (min feil, som kjøpte litt for stor størrelse). Tror kanskje det blir Adidas Power Perfect 3 neste gang. 

Anonymkode: d315f...6a1

Sist jeg sjekket gjorde man relativt mye vektløft i crossfit, og den ekstra sålen som man kan ta inn og ut etter om det er vektløfting eller annen moro i metcon 5 gir ganske god stabilitet i løftene. Jeg bruker de masse til både vanlig knebøy, en også til snatch og cleans. Mye bedre enn nano 8 som jeg også bruker en del, men som er mye flatere på hælen og dessuten ganske store rundt foten.

Grunnen til at jeg nevnte den i tillegg til powerlifter fra Adidas som er en ren vektløftersko er at Nike sine er veldig lave på foten og kanskje verdt å teste hvis det er et problem at sko blir høye. 

Anonymkode: 2cd1c...ea2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Adidas adipower weightlift, kjempe fornøyd med mine. 
Jeg er avhengig av sko som er bøyelige, trener mye utfall. 

Endret av SpringYard
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for flere tips, skal lese meg litt opp på dem dere nevner! 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er veldig fornøyd med mine Adidas Powerlift 4. 30 prosent rabatt hos Adidas nå også, både på Powerlift og Adipower 😊

Anonymkode: 09985...0b7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2020 den 18.05, AnonymBruker skrev:

Noen som har forslag til gode løftesko? Jeg har tidligere prøvd reebok sine (legacy lifter), men de gikk dessverre såpass høyt opp på siden at de trykket mot den kulen som er på utsiden av anklene. 😕 Anyone? :) 

https://www.maxrep.no/produkt/maxrep-shoes/raw-kneboysko

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...