Gå til innhold

Hva slags jumpsuit passer til en 35 år og noen få kg for mye?Noen gode tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags jumpsuit passer til en 35 år og noen få kg for mye?Noen gode tips.

Forresten er det "ut" å bruke det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jumpsuiter passer til barn.

Finn deg heller en pen bukse og en passende topp.

Anonymkode: 64cc8...d2d

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ingen kler jumpsuits. Det er som å spørre om hvilke crocs som er penest, eller hvem som er verdens høyeste dverg.

Anonymkode: a474b...c43

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke ut. Mange fine i lin på hm feks. 

Anonymkode: 563a1...282

• Liker 2
Skrevet

Det er absolutt ikke ut med jumpsuits. Jeg har en blogg hvor jeg tidligere i dag har lagt ut ett outfit innlegg med en jumpsuit på. Den har culottes skjæring nede ved ankelen og jeg har god plass i den. Kan anbefale den😊 Hvis du vil se hvordan den ser ut så kan du gå inn på bloggen min; http://nouw.com/eliserenee/outfit-of-the-day-blossom-jumpsuit-37259251

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen. Horribelt plagg

Anonymkode: 08b6d...b5d

AnonymBruker
Skrevet

Ingen, kanskje bortsett fra jenter som er modell-lang og modell-tynn, passer og kler buksedrakt. Det ser tantete og trasig ut 

Anonymkode: 19883...0d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 21.5.2020 den 17.55, sigrid106 skrev:

Hva slags jumpsuit passer til en 35 år og noen få kg for mye?Noen gode tips.

Forresten er det "ut" å bruke det?

Jumpsuits kler ikke transer, nei. 

Anonymkode: ed0e7...1f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen kler jumpsuit, alle ser ut som en Telletubbie i jumpsuit, unntatt små barn.

Anonymkode: 3187c...c1f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, EliseRenee skrev:

Det er absolutt ikke ut med jumpsuits. Jeg har en blogg hvor jeg tidligere i dag har lagt ut ett outfit innlegg med en jumpsuit på. Den har culottes skjæring nede ved ankelen og jeg har god plass i den. Kan anbefale den😊 Hvis du vil se hvordan den ser ut så kan du gå inn på bloggen min; http://nouw.com/eliserenee/outfit-of-the-day-blossom-jumpsuit-37259251

At du liker dem og har skrevet det i bloggen din gjør det ikke penere og mer "in". De ser grusomme ut på voksne.

Anonymkode: 7aefc...8f1

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Har kikket på det selv og de fine jeg fant var HM+ kolleksjonen. 

Anonymkode: ddcf8...4bf

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, EliseRenee skrev:

er ingen moteløve, men det der var ikke kledelig, på en dame som ser pen ut på bildet.

Anonymkode: 32771...e21

• Liker 3
Skrevet

Om du har noen kg for mye, som du ønsker å skjule, ikke gå med jumpsuit. 

• Liker 3
Skrevet

Det kommer vel aller mest an på fasongen din, altså hvordan vekta er fordelt :)

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for identifisering av privatperson. Elaine Marley, mod.

AnonymBruker
Skrevet
På 27.5.2020 den 23.11, EliseRenee skrev:

Den har dessverre helt feil form og snitt til den kroppstypen. Hun ville kledd noe annet mye bedre.

Anonymkode: ff766...6c7

AnonymBruker
Skrevet
På 30.5.2020 den 10.49, AnonymBruker skrev:

Den har dessverre helt feil form og snitt til den kroppstypen. Hun ville kledd noe annet mye bedre.

Anonymkode: ff766...6c7

Jeg synes den var fin. Men litt rart outfit/veske for en tur i skogen... Da hadde jeg stusset altså.

Anonymkode: 5b46e...dcc

• Liker 1
Skrevet

Er det flere enn meg som synes at det er slitsomt med bloggpromotering?

På Kvinneguiden er det lov å linke til innlegg fra sin egen blogg dersom det er relevant for tråden og naturlig for debatten, men noen ganger synes jeg at «relevant» strekkes litt langt.

Dersom blogginnlegget hadde handlet om hvordan man velger en jumpsuit som passer til  ulike kroppsformer, ville det ha vært relevant for TS. «Jeg gikk tur i skogen i en jumpsuit i dag» er ikke riktig så relevant.

Her er det én blogger som stadig finner noe som vagt kan relateres til emner her inne, og stadig poster lenker til bloggen.

Det kan godt hende at moderatorene synes at det er innafor, men det bidrar i liten grad til debatten, og er heller ikke særlig hjelpsomt for TS.

Håper at moderatorene gjør en helhetsvurdering av de brukerne som ofte poster lenker til egen blogg, selv om relevansen på blogginnlegget er lav for den øvrige diskusjonen.

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde gått for en hel sort, litt vid modell med snøring i livet, slik at du kan snøre den på det punktet man er smalest i livet, og at man knytte så stramt/slakt man vil.

Ts spurte da ikke om jumpsuit er pent eller ikke, alle liker ikke det samme, heldigvis. 
Det er fint på noen, ikke på andre, akkurat som med alt annet.

De har hatt slike på Vero Moda, jeg kjøpte en der i fjor. 

AnonymBruker
Skrevet

TS - jumpsuit er alltid kult! 

Jeg vet ikke hva "noen kilo for mye" betyr, men Asos pleier ha godt utvalg i alle størrelser. Selv ville jeg gått for vide ben, og markert midje. Gjerne åpen i ryggen. 

Om jeg noengang blir fridd til skal jeg gifte meg i jumpsuit😂

Anonymkode: ad775...385

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...