Gå til innhold

Bittesmå svarte prikker i torskefilet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva dette er? Er det ufarlig? Andre gangen jeg nå har sett små svarte prikker innover i torskefileten(First Price). Ser ikke særlig delikat ut.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Cordelia skrev:

Takk!

Ja, jeg så noe om det. Men i to forskjellige pakker da......i to forskjellige butikker.

Nei, herfra blir det torskeloins!

Ikke ta dette som et incentiv til å bruke unødig mye penger på mat. Se først om det er samme "batch", samme utløpsdato.

Anonymkode: 8d8a7...663

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 21.5.2020 den 17.21, Cordelia skrev:

Noen som vet hva dette er? Er det ufarlig? Andre gangen jeg nå har sett små svarte prikker innover i torskefileten(First Price). Ser ikke særlig delikat ut.

Det er en grunn til at jeg alltid styrer unna «juggelprodukter» som First Price..

Anonymkode: 25001...88b

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en grunn til at jeg alltid styrer unna «juggelprodukter» som First Price..

Anonymkode: 25001...88b

De fleste Frist Price produkter er helt kurante de. De forrige toskefiletene har og vært helt greie. Men det er ikke til å komme ifra, at man lurer på prosessen de har vært gjennom.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ta dette som et incentiv til å bruke unødig mye penger på mat. Se først om det er samme "batch", samme utløpsdato.

Anonymkode: 8d8a7...663

Der sa du noe. Har desverre hivd den første pakke. Endte opp med å kjøpe ei pakke ferdig oppkutta terninger med laks og sei. Da det uansett bare skal brukes i suppe.

AnonymBruker
Skrevet

Gå tilbake til butikken med de hvis du kan, så får de ta det opp med leverandøren. Dette er IKKE bra.

Anonymkode: 7e80c...3fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...