Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kommer du til å flytte fra Norge hvis det blir for mange innvandrere i fremtiden? Ta England for eksempel, mange har nå problemer i forskjellige 'counties' der. Dette har visst vært et problem for England mye lengre, da de har hatt dette mye tidligere enn nordmenn.

https://www.examinerlive.co.uk/news/local-news/i-raped-rotherham-grooming-gang-18121059

https://www.thesun.co.uk/news/11004647/asian-grooming-gang-huddersfield-victim/

Her er en kvinne som forteller at hun ble voldtatt av en gjeng, og truet av venstrekstreme fordi hun ville anmelde det.

Så lurer på om du kommer til å bli her, eller reise når det blir mer utrygt i fremtiden? Hvor ville du reist isåfall?

(Bekalger om noen blir støtt av dette,  Norge har gode innvandrere også, men det er ikke disse det prates om nå, sannheten er at det er altor mange oppertunistiske mennesker som bare ønsker å få 'easy money' også. Det er slik det blir når man er et rikt og naivt land. Enda verre når temeaet ikke får blitt tatt opp, og egne innbyggere bare skal ''hysjes ned''.

Anonymkode: 2bfcc...776

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg at norske kvinner skulle ville leve med hvor dette var et problem.

Og venstrekestreme (Som later de er sååå for kvinner og kvinnerettigheter) viser gjerne sitt sanne ansikt når det kommer til dette.

Dette ser nå ut til å bli et problem i flere vestlige land. Jeg som norsk kvinner vurderer om det vil være trygt for meg her i fremtiden. Det er trist. Så lenge jeg har bodd her, har ikke dette vært et problem, men nå skjer det endringer...

• Liker 1
Gjest Optimo
Skrevet

Såeh... Hvis jeg syns det blir for mange innvandrere her, så skal jeg bli innvandrer et annet sted? 

🤔

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Guile skrev:

Såeh... Hvis jeg syns det blir for mange innvandrere her, så skal jeg bli innvandrer et annet sted? 

🤔

Ikke lek dum her. Du vet hva jeg mener.

Det er noen land som får kontraster med for store kulturforskjeller.

• Liker 6
Gjest Optimo
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke lek dum her. Du vet hva jeg mener.

Det er noen land som får kontraster med for store kulturforskjeller.

Men det er jo fakta det du sier. Hvorfor tror du andre land er mer interessert i å ha oss der? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Guile skrev:

Men det er jo fakta det du sier. Hvorfor tror du andre land er mer interessert i å ha oss der? 

Det kommer jo an på hvilket land såklart. Men mange nordmenn lærer engelsk fort. Genrelt reserverte mennesker.

Det er sikkert ikke alle land som ønsker nordmenn, men jeg tror ikke de fleste hadde hatt noe imot dem.

Gjest Optimo
Skrevet

Sånn som den norske kolonien i Spania. Artige folk. Noe med splint og bjelke og sånn. 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer du til å flytte fra Norge hvis det blir for mange innvandrere i fremtiden? Ta England for eksempel, mange har nå problemer i forskjellige 'counties' der. Dette har visst vært et problem for England mye lengre, da de har hatt dette mye tidligere enn nordmenn.

https://www.examinerlive.co.uk/news/local-news/i-raped-rotherham-grooming-gang-18121059

https://www.thesun.co.uk/news/11004647/asian-grooming-gang-huddersfield-victim/

Her er en kvinne som forteller at hun ble voldtatt av en gjeng, og truet av venstrekstreme fordi hun ville anmelde det.

Så lurer på om du kommer til å bli her, eller reise når det blir mer utrygt i fremtiden? Hvor ville du reist isåfall?

(Bekalger om noen blir støtt av dette,  Norge har gode innvandrere også, men det er ikke disse det prates om nå, sannheten er at det er altor mange oppertunistiske mennesker som bare ønsker å få 'easy money' også. Det er slik det blir når man er et rikt og naivt land. Enda verre når temeaet ikke får blitt tatt opp, og egne innbyggere bare skal ''hysjes ned''.

Jeg bor i England og det er helt uproblematisk å være her, så det hadde vært ganske korka å flytte fra Norge fordi det var likt som her. 

Anonymkode: a8ced...4de

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Guile skrev:

Sånn som den norske kolonien i Spania. Artige folk. Noe med splint og bjelke og sånn. 

Problemet med overdreven innvandring, familiegjenforeninger og høye fødselstall blant innvandrere er at de til slutt blir for mange. Da har ikke vi det landet vi kjenner lenger. Det har allerede skjedd i Oslo. Spesielt østkanten. Det er ikke lenger Norge slik jeg kjenner det eller vil være bekjent av. Dersom det blir realiteten i store deler av landet så har ikke nordmenn lenger noe land som er sitt eget. Vi blir et land, men er ikke lenger en nasjon. 

Alle mennesker fortjener et hjemland. Et hjemland med deres kultur, språk, normer og regler. Et land der de er i overveldende majoritet og kan leve med sin kultur og sine skikker uten å måtte unnskylde seg eller tilpasse seg fremmede som kommer til landet.

(Størsteparten av norske innvandrere i Spania bidrar til økonomien der, de får ikke penger fra den spanske staten, de er vel stort sett eldre og benytter seg derfor heller ikke av skole og andre tjenester (sett bort fra helsetjenester, det bruker de nok), siden de også er eldre så får de ikke barn, så når de dør, vel da er de borte. Det er ikke slik at de flytter ned med barn, barnebarn og oldebarn og at disse blir igjen der og bidrar til å øke nordmenns tilstedeværelse der.)

Anonymkode: 81180...234

• Liker 5
Gjest Optimo
Skrevet

Vel, nordmenn får ikke noe mer eget land av å flytte til et annet land heller. Så det løser jo absolutt ingen ting. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Guile skrev:

Vel, nordmenn får ikke noe mer eget land av å flytte til et annet land heller. Så det løser jo absolutt ingen ting. 

Nei, derfor er vi nødt til å begrense innvandringen og starte tilbakevandring.

• Liker 2
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer jo an på hvilket land såklart. Men mange nordmenn lærer engelsk fort. Genrelt reserverte mennesker.

Det er sikkert ikke alle land som ønsker nordmenn, men jeg tror ikke de fleste hadde hatt noe imot dem.

Hva slags betydning har det at man lærer engelsk fort? Du har vel ikke tenkt å flytte til England fordi det er for mange innvandrere i Norge når problemet i HI er at det er enda flere innvandrere og problemer i England?

Endret av NymeriaRhoynar
  • Liker 2
Skrevet

Det du spør om, er altså: Hvis det blir mange innvandrere i Norge, vil man da bli innvandrer selv i et annet land?

Får håpe at innbyggerne i landet man skal flytte til er positivt innstilt til innvandring, da. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Guile skrev:

At Norge og norsk kultur forandrer seg er heller ikke noe argument for noe som helst. Norsk kultur i dag er en annen enn den var i 1950, som var en annen enn den var i 1843.

Tror ts har godt av å lese denne talen av Kong Harald. 

https://www.kongehuset.no/tale.html?tid=137662&sek=26947&scope=0

Jeg er ikke TS, men jeg leste talen likevel. Selv om han er kongen vår betyr ikke det at jeg må være enig med han.

Sitat

Nordmenn er nordlendinger, trøndere, sørlendinger – og folk fra alle de andre regionene.  Nordmenn har også innvandret fra Afghanistan, Pakistan og Polen, Sverige, Somalia og Syria. 

Dette faller på sin egen urimelighet da de som har innvandret fra Afghanistan, Pakistan, Polen, Sverige, Somalia og Syria ikke er nordmenn. De er afghanere, pakistanere, polakker, svensker, somaliere og syrere, altså ikke nordmenn. Mulig deres barnebarn kan kalles norske, men førstegenerasjonsinnvandrere er ikke, og kommer aldri til å bli, norske.

• Liker 1
Gjest Optimo
Skrevet

Når mener du noen kan kalles norsk? 

Utover det formelle med at man må ha statsborgerskap så mener jeg det er når man føler at Norge er hjemme. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, ti10 skrev:

Det du spør om, er altså: Hvis det blir mange innvandrere i Norge, vil man da bli innvandrer selv i et annet land?

Får håpe at innbyggerne i landet man skal flytte til er positivt innstilt til innvandring, da. 

Hypotetisk sett, hvis jeg hadde flyttet til et annet land, hadde jeg fulgt alle deres normer, lært språket, fulgt deres verdier osv. Hadde ikke tatt med meg noe fra det som var mitt hjemland.

Men slik er ikke innvandrerne som kommer til Norge. Nei, her skal de tro på en bakvendt religion som hater kvinner osv, og dette skal vi bare akseptere. Og nå skal de sende feiringer fra religionen deres på NRK til og med?!

Jaja, nærmer seg ''Orwellian type government'' når man ikke lenger får ytringsfrihett lenger engang.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Guile skrev:

Når mener du noen kan kalles norsk? 

Utover det formelle med at man må ha statsborgerskap så mener jeg det er når man føler at Norge er hjemme. 

Jeg tenker alle som har forfedre herfra, (om de også har noen andre forfedre fra et annet land, f.eks oldefar fra Danmark eller Skottland, regner jeg dem også som norsk)

Adopterte er også norske, selvom de ikke er etnisk norske.

Alle de andre regner jeg ikke som fullt norske , dessverre. De tar med seg sin kultur og normer hit... Og lever stortsett slik de hadde det der de kom fra.

Gjest Optimo
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, nærmer seg ''Orwellian type government'' når man ikke lenger får ytringsfrihett lenger engang

Ikke ytringsfrihet? Nå ble jeg nysgjerrig. Når har norske myndigheter sist forfulgt noen eller kastet noen i fengsel for noe de har sagt? 

Og da mener jeg åpenbart ikke trusler og straffbare uttalelser. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Guile skrev:

Vel, kanskje folk begynner å bli lei ekstreme venstresiden.

Og da har man ikke så mye valg, dere svartmaler jo de som kritiserer masseinnvandring som ''onde'' eller noe slikt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...