AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #1 Skrevet 21. mai 2020 Ja hva er det som gjelder? Er det de med flest likes på kortest tid som er populære? Er det slutt på å like bilder til hverandre? Kun natur,dyr og bilder av søte barn som er poppis? Liker dere ikke sånne som meg som legger ut bilder av meg selv? Er det irriterende med selv bilder av personen? Savner gamle fb for 8-10 år tilbake der alle var mer vennlige med alle. Anonymkode: d3ec0...207 1
GulSitron Skrevet 21. mai 2020 #2 Skrevet 21. mai 2020 Jeg muter folk på fb som deler bilder hver eneste dag, eller som bytter profilbilde 17 ganger om dagen 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #3 Skrevet 21. mai 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Ja hva er det som gjelder? Er det de med flest likes på kortest tid som er populære? Er det slutt på å like bilder til hverandre? Kun natur,dyr og bilder av søte barn som er poppis? Liker dere ikke sånne som meg som legger ut bilder av meg selv? Er det irriterende med selv bilder av personen? Savner gamle fb for 8-10 år tilbake der alle var mer vennlige med alle. Anonymkode: d3ec0...207 Hvor ofte legger du ut bilder? Er det bare selfies? Får du lite likes? Anonymkode: 6a3ab...95d
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #4 Skrevet 21. mai 2020 Virker ikke som noen bruker Facebook lenger. Jeg får nesten bare innlegg fra bedrifter/sider og reklame når jeg går inn der. Har i grunnen sluttet å logge inn. Bruker messenger, men ikke så mye mer. Anonymkode: bee3c...94e 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #5 Skrevet 21. mai 2020 Jeg har ikke inntrykk av at antall likes på Facebook har noe å si for hvor populær man er. Jeg liker ting som er gøy eller fint eller som jeg har snakket med vennen min om irl, men jeg liker ikke ting hver dag. Jeg har aldri skrevet "så søt du er" e.l. om det er det du er ute etter. Jeg tror ganske mange ikke liker det, for det blir bare kleint, men det å diskutere ting folk legger ut er fremdeles hyggelig. Men det skal være gode venner eller at jeg har noe vettugt å komme med før jeg hiver meg på. Anonymkode: 56bce...6fe 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #6 Skrevet 21. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke inntrykk av at antall likes på Facebook har noe å si for hvor populær man er. Jeg liker ting som er gøy eller fint eller som jeg har snakket med vennen min om irl, men jeg liker ikke ting hver dag. Jeg har aldri skrevet "så søt du er" e.l. om det er det du er ute etter. Jeg tror ganske mange ikke liker det, for det blir bare kleint, men det å diskutere ting folk legger ut er fremdeles hyggelig. Men det skal være gode venner eller at jeg har noe vettugt å komme med før jeg hiver meg på. Anonymkode: 56bce...6fe Enig! Selv om jeg endrer profilbildet, hater jeg kommentarer som fine deg, søte deg osv. Anonymkode: 1bc9d...090 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #7 Skrevet 21. mai 2020 Jeg kjenner flere damer i 40-50 årene som bruker fb som en selvtillitsboost, og legger ut bilder av seg selv og livet sitt nesten daglig. Mange av disse selfiedamene har gjerne opp mot 1000 "venner", og når de mottar 187 "😍😘,fine deg, søta, flotte deg, du er gull" kommentarer bare ved å vise ansiktet sitt for 20 gang på 1 mnd, blir det kvalmende og flaut synes jeg. Men så er ikke jeg en av de som applauderer i kommentarfeltet heller da. Anonymkode: e9a48...34e 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #8 Skrevet 21. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja hva er det som gjelder? Er det de med flest likes på kortest tid som er populære? Er det slutt på å like bilder til hverandre? Kun natur,dyr og bilder av søte barn som er poppis? Liker dere ikke sånne som meg som legger ut bilder av meg selv? Er det irriterende med selv bilder av personen? Savner gamle fb for 8-10 år tilbake der alle var mer vennlige med alle. Anonymkode: d3ec0...207 Hvorfor legger du ut bilder av deg selv? Anonymkode: e9a48...34e
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #9 Skrevet 21. mai 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor ofte legger du ut bilder? Er det bare selfies? Får du lite likes? Anonymkode: 6a3ab...95d Etter mange års tannlegeskrekk klarte jeg å få hjelp hos en snill tannlege. Så jeg fikk friske, fine hvite tenner. Det var da jeg begynte å legge ut smile bilder at det ikke virket så populært å trykke likes. Det ble for mye for enkelte. Å det er de samme som sa til meg i mange år at jeg måtte smile på bilder. Jeg skjemtes over tennene så jeg smilte aldri med tennene synlig. Å jeg skjønte de snakket om mine tenner bak min rygg. En periode la jeg ut hver dag for å vise "de" at jeg bestemmer selv. Jeg er stolt over å ha fått så fine tenner. Sånn ellers legger jeg ut godt nytt år, god påske, 17 mai... osv. Legger ikke ut hver uke. Kan godt legge ut et bilde der jeg er glad. Å smiler for å vise "verden" at jeg har det endelig godt med meg selv. Men det blir tydelig for mye for de helst hadde sett at jeg hadde stygge tenner. Slik at de hadde følt seg bedre. Anonymkode: d3ec0...207
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #10 Skrevet 21. mai 2020 Hvis du i en periode har lagt ut bilder av deg selv hver dag, så kan det ha blitt litt mye for folk. Jeg prøver alltid å være bevisst på hva jeg legger ut og hva jeg ønsker at andre skal få ut av å se posten min. Dropper "God påske", "God jul" og "Hurra for 17. Mai" da det ikke gir følgerne mine noe som helst å lese det og er uintressant. Legger ut ting 2-3 ganger i året og får som regel over 100 likes på det jeg legger ut. Ikke fordi jeg er populær, for det er jeg ikke, men fordi det jeg legger ut er gjennomtenkt. Det er 5 år siden jeg la ut en selfie av meg selv. Trykker aldri liker på selfier selv, blir bare så kleint. Anonymkode: 2bdc5...178 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #11 Skrevet 3. juni 2020 På 21.5.2020 den 22.51, AnonymBruker skrev: Etter mange års tannlegeskrekk klarte jeg å få hjelp hos en snill tannlege. Så jeg fikk friske, fine hvite tenner. Det var da jeg begynte å legge ut smile bilder at det ikke virket så populært å trykke likes. Det ble for mye for enkelte. Å det er de samme som sa til meg i mange år at jeg måtte smile på bilder. Jeg skjemtes over tennene så jeg smilte aldri med tennene synlig. Å jeg skjønte de snakket om mine tenner bak min rygg. En periode la jeg ut hver dag for å vise "de" at jeg bestemmer selv. Jeg er stolt over å ha fått så fine tenner. Sånn ellers legger jeg ut godt nytt år, god påske, 17 mai... osv. Legger ikke ut hver uke. Kan godt legge ut et bilde der jeg er glad. Å smiler for å vise "verden" at jeg har det endelig godt med meg selv. Men det blir tydelig for mye for de helst hadde sett at jeg hadde stygge tenner. Slik at de hadde følt seg bedre. Anonymkode: d3ec0...207 Jeg tror ikke det har noe med at de helst så du hadde stygge tenner. For de fleste er det nok ikke så veldig interessant om vi har nye tenner, ny hår frisyre osv . Det er forståelig at du ønsker å vise frem deg selv med nye tenner, gratulerer med det forresten, du er sikkert kjempefin. Men, for andre holder det nok med et bilde, ikke nye hver dag. Anonymkode: d8b8f...fad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå