Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Invitert til hyttetur til helga, med to venninner og samboere. Hun ene kunne ikke bli med pga jobb. 

Hun sa vi andre kunne bare dra uten hun, men jeg har ikke fått noe informasjon om dette. Først i uka så sender jeg melding for å høre hvordan det står til, og da for jegere skal dere være med til helga? Altså nå skal samboer jobbe og har en stor jobb foran seg på fredag. Det virker som de har planlagt uten meg. Syns det er litt respektløst. Det er kun fra fredag til lørdag. Blir fort knapt. Dra alene blir jo ikke helt det samme... 

Hvorfor sa de ikke noe eller svarte på om vi bare kunne reise sist helg da? Spesielt. Hvis jeg inviterer de spontant, så passer det aldri... Hva ville du gjort i en slik situasjon? Vi ikke det skal bli surt heller :)

Anonymkode: 838a7...aca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønte ikke dette.

Anonymkode: da2eb...ab4

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Må legge til at det var ingen som svarte når hun venninna sa, bare reis dere.... Da tenkte jo jeg at det ikke ble noe av

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønte ikke dette.

Anonymkode: da2eb...ab4

Ikke jeg heller... 

Anonymkode: bf371...09e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan noen oversette? Jeg sliter med å skjønne hva ts prøver å forklare.

Anonymkode: ea985...6ec

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart det er kommunikasjonsproblemer i vennegjengen nei...

Anonymkode: bf371...09e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønte ikke dette.

Anonymkode: da2eb..

Jeg har sikkert formulert meg dårlig eller omstendelig. 

Kort historie: vi er noen venninner som har snakket om hyttetur i lang tid. Sist helg ble vi alle spurt, men hun ene kunne ikke.

Hun sa videre, bare reis dere uten meg. Så hørte jeg ikke noe mer fra dem. Først nå til uka sendte jeg tilfeldig en melding og spurte hvordan det stod til. Da spurte hun om vi skal på hytta, det skal de. Samboer har lang jobb foran seg, og hvorfor har de ikke informert meg før er det store spørsmålet! Hvorfor svarte de heller aldri på om vi andre skulle dra! Det var greia.. 

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har sikkert formulert meg dårlig eller omstendelig. 

Kort historie: vi er noen venninner som har snakket om hyttetur i lang tid. Sist helg ble vi alle spurt, men hun ene kunne ikke.

Hun sa videre, bare reis dere uten meg. Så hørte jeg ikke noe mer fra dem. Først nå til uka sendte jeg tilfeldig en melding og spurte hvordan det stod til. Da spurte hun om vi skal på hytta, det skal de. Samboer har lang jobb foran seg, og hvorfor har de ikke informert meg før er det store spørsmålet! Hvorfor svarte de heller aldri på om vi andre skulle dra! Det var greia.. 

Du må nok være mer på offensiven, for å få vite ting i tide slik at din samboer eventuelt kan ta seg fri fra jobben sin i tide. Det kan lønne seg, for å ha større mulighet for å bli inkludert. Også bør du for egen del øve deg i å skrive mer forståelig. 😉 Sjekk ut om din jobb har et klart språk-kurs. 😉

Anonymkode: 531ef...d5f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...