Gjest Rumlingen Skrevet 27. juni 2005 #1 Skrevet 27. juni 2005 Noen som har erfaring med bruk av Vi-siblin? Har brukt Vi-siblin noen uker nå, og synes at jeg noen dager får veldig løs avføring av det, nesten diare. Legen min sa en gang at man burde prøve å ha en grøtaktig konsistens på avføringen, men det jeg har fått ved bruk av Vi-siblin er en ganske tyntflytende grøt, er det normalt? I tillegg synes jeg magen rumler mer enn normalt.
Gjest Aloha Skrevet 27. juni 2005 #2 Skrevet 27. juni 2005 Jeg brukte Visiblin en periode, men det er flere år siden nå. Grunnen til at jeg prøvde det var at jeg hadde en del problemer med magen, plutselig løs mage etter måltider etc. Opplevde i grunnen at Visiblin hjalp med mitt problem, kan heller ikke huske at jeg fikk noe "rar" avføring av den. Det kan hende den virker forskjellig på forskjellige problemer. Vet ikke om dette ga deg noen svar på det du lurte på, ville bare si at jeg var fornøyd med produktet. Ble bare veldig lei av å blande ut og drikke denne "drinken" til stadighet. Og problemet gikk over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå