Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Jeg begynte på som privatist for å blant annet ta naturfag etter jul på en dyr privatskole. Faget inkluderte labforsøk. Vi hadde ikke begynt med forsøk for corona..Må jeg allikevel regne med at jeg får forsøk på privatisteksamen i juni? Vi har ikke flere timer på skolen nå.. En annen ting er at jeg har jo betalt for opplæring i forsøk. Betaler dere som har tatt fag som privatist på privatskoler full faktura når når vi ha mistt masse undervisning grunnet korona? Læreren svarer meg heller ikke på mail ang. disse spørsmålene.. Oppgitt. 

Anonymkode: 3c911...7ef

Videoannonse
Annonse
Gjest Fjeud
Skrevet

Forsøk blir det uansett, for sensorene er det likegyldig om du har gått på privatskole eller i sjamanlære hos en sjaman i himalayaene.

AnonymBruker
Skrevet

Forsøk bør vises over nett da. Har ikke undervisningen blitt flyttet til nett? Ring privatistskolen.

Anonymkode: 96cf7...6ff

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du får forsøk. Naturfag har praktisk-muntlig eksamen, og da er det pålagt med forsøk. 

Men sannsynligvis skal du ikke gjøre forsøka, kun forklare dem pga smittevernsregler. Slik er det ihvertfall i mitt fylke. (Men jeg vet at noen fylker, hvor det er få kandidater oppmeldt, kjører faktiske forsøk også)

Mvh privatistsensor i naturfag. 

Anonymkode: 88493...cbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...