AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #1 Skrevet 21. mai 2020 Hei! Jeg trenger hjelp.. Jeg får ikke mulighet til å ta en test før til Tirsdag, som vil si 2 dager før forventet mens.. Jeg har i flere dager gått rundt og hatt løs mage, klør på brystene, og føler jeg har en rar luktesans, hver eneste gang jeg sitter i sofaen så føles det som at jeg lukter noe som er svidd/brent, uten at jeg har lagd mat eller fyrt i peisen.. Plutselig får jeg smerter i magen, akkurat som man får en knyttneve midt i magen, da jeg setter meg ned.. Skjønner ikke hva dette kan være, så skal ta en test på tirsdag (har ikke mulighet før...) Tok en for noen dager siden men den var veeeldig negativ, var vell 9-10 dager før forventet mens jeg tok den.. Noen som tror dette kan være tegn?.. Anonymkode: bb65b...79e
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #2 Skrevet 21. mai 2020 Har ikke barn selv men ta en test, lykke til ❤️ Anonymkode: bb65b...79e
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #4 Skrevet 21. mai 2020 Hmmm, kan hende🤔 men føler du ikke har vanlige symptomer, men alt er jo mulig hvis man har sex uten prevensjon. Anonymkode: 9b6b6...48a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #5 Skrevet 21. mai 2020 Dette er ikke vanlige symptomer på graviditet, og i hvert fall ikke så tidlig. Fantomlukt er ikke et tegn på graviditet, det er egentlig et symptom på flere ulike medisinske lidelser. Høres egentlig mest ut som om du er på symptomjakt. Anonymkode: ae66d...340
Amatariel Skrevet 22. mai 2020 #6 Skrevet 22. mai 2020 Jeg har blitt gravid 6 ganger og om det er noe jeg har lært så er det at det er veldig vanskelig å kjenne symptomer så tidlig. Er man prøver så skruller man veldig mye og tolker ALT som et tegn. For mange skal det litt hcg til før man merker noe til graviditeten... Selv har jeg sjeldent trodd at det ble klaff når jeg ble gravid. Men de gangene mensen kom så trodde jeg såå at noe var på gang. PMS og graviditet har skummelt mange like symptomer.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #7 Skrevet 22. mai 2020 Hei! Ut i fra det du skrev i den andre tråden din (på graviditetsforumet, som ble stengt) så er det ytterst lite sannsynlig at du er gravid, om du har rett i når du hadde eggløsning. Om det du kjenner nå er "fantomsymptomet" fordi du ønsker å være gravid og kjenner veldig godt etter, eller noe annet, kan vi ikke vite. Men kontakt helsehjelp om det vedvarer. Om du ønsker å bli gravid så anbefaler jeg å lese deg opp litt, så vet dere når dere skal ha sex i forhold til eggløsning og når det gir mening å ta en graviditetstest neste gang. Lykke til! Anonymkode: 0b5d6...d2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå