AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #1 Skrevet 21. mai 2020 Hvordan har dere det som gravide? Jeg føler at det er veldig opp og ned. Jeg er vanvittig glad for å være gravid, så det har ingenting med det å gjøre. Utfordringen er at jeg har så utrolig kort lunte. Jeg blir så fort sur og irritert. I tillegg er jeg tidvis ganske nedstemt, uten at jeg egentlig vet hvorfor. Har også en 3-åring fra før som krever sitt, og der blir tålmodigheten min satt veldig på prøve kjenner jeg. Flere som har det slik? Vi jobbet så lenge for å bli gravide igjen, så jeg burde stråle av glede og lykke. Jeg gleder meg utrolig til babyen kommer også, men hvorfor er jeg så tung i humøret? Anonymkode: c11a6...31b
Miewyn77 Skrevet 21. mai 2020 #2 Skrevet 21. mai 2020 Får du sovet nok, beveget deg nok i løpet av dagen? Kan hjelpe. Men kan også være hormonene sin skyld. Tillat deg selv at humøret svinger, men prøv å finne ting som kan få deg ut av de negative følelsene.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #3 Skrevet 21. mai 2020 Helt normalt med svingende humør, spesielt med barn fra før. Barn krever en hel del og man strekker seg langt mer enn man egentlig har overskudd til innimellom pga dem. Anonymkode: 54b26...4aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå